Nov 30, 2010

Nice day.

Palju mässamist, palju ringisõitmist...
Lauaarvuti on nüüd remondis, 
Ei jõudnudki poodi salli, kindaid ja mantlit jahtima.
Talv on käes ja ma jooksen siin päris kevadiselt ringi :)

Mmm, ma olen ühe oma nahkkindakese ka ära kaotanud.
Tohutu lein on hetkel.
Ikka loodan üles leida selle.
Ma ei tea...
Ehk on Kantsis või...
Kui keegi leiab ühe mu nunnu nahkkinda,
Pliis tooge tagasi, eks? :)

Muidu oli meil selline väikset viisi
vaatame-filmi-aga-tegelt-mõnitame-Railit-terve-aeg õhtu.
Ime, et ma veel kuidagi mingit enesehinnangut suudan säilitada :D
No okei, ma sain tasuks oma kannatuste eest
Koti kummikomme, mis oli muidugi väga nunnu, 
Sest neist ma parajasti unistasingi :P

Hulllllll lobatsemine käis ikka :D
Tänk gaad, et me saime minu juures istuda, 
Pool paaki kütust oleks kulunud juba soojuse hoidmisele.
Aga deeeem, on huvitavad ajad.
Ja deem, kui lahedad ideed...
No ei saa parata, elu läheb põnevaks ja sinna ei saa parata :D


Ja täna on neljas päev.


A song that makes you sad.


Ja mul on just õige lugu.
Ja oma kinda leinamiseks just sobiv enivei.
Üks neist, mida kuulates ma leinan tasakesi
Kõiki neid kunagi kohutavalt kalleid inimesi, 
Kes nüüdseks mu elust kuidagi välja on imbunud. 
Mõned tulevad, et meile midagi olulist anda
Ja siis liiguvad edasi.
Või sunnivad meid edasi liikuma.
Ja see lihtsalt on nii. 
Inimesi ei saa vägisi kinni hoida.


Here's a song for you: 






No comments: