Nov 28, 2010

I just wanna drink 'til I'm not thirsty, I just wanna sleep 'til I'm not tired...

I just wanna drive 'til I run out of highway
Into the purple sky!

Või midagi sellist.

Täna oli lahe, 
Tohutult-tohutult väsitav ja kurnav, 
Aga lahe.

Filmikas Ivari ja Märdiga, 
Õed kaasa ja Kantsi, 
Rahvas, omad puldis, 
Oma muss, ülisõbralikud inimesed..
Liiga kaua kestis.
Ma oleksin ikka oluliselt varem ära tulnud, 
Aga noh...
Õed olid partymode'is
Ja siis veel rahvas koju...
Kärt oli ikka natuke ülepidutsenud selleks ajaks, 
Kui ma ta lõpuks koju sain, 
Aga hea on, et tal nii kapitaalne pidu oli :)
Ja siis, kui me Haljalast juba koju hakkasime jõudma, 
Olid sistad kahe käega selle poolt, 
Et ootame ikka Ivari ja Märdi ka ära ja viime koju.
Maksid isegi kütust sellise asja eest :D
Klge nad on kuttidele ustavamad sõbrad kui mina :D
Aga tore, et nad neist nii heal arvamusel on
Ja kuidagi tore oli endalgi kuulata
Seda armsat juttu :)

Ja siis me ootasime ja ootasime ja ootasime
Kantsi taga...
Ja röökisime kaasa sellele laulule:


Ausalt öeldes kolm sellist ööd 
Annavad kriitiliselt tunda juba.
Ma ei tea, kuidas teised seda kannatavad, 
Aga mul on unepuudus juba ajud ära söönud.

I just wanna SLEEP 'TIL I'M NOT TIRED!!!

Jeahhhh...
Aga nii tegusat, pikka ja kurnavat, 
Aga samas aktiivset ja huvitavat ja naljakat
Nädalavahetust pole mul kaua olnud.

Kas ma ütlen iga nädalavahetuse lõpus nii?
Aga olgem ausad:
Vastu reedet magama kell 04:00
Vastu laupäeva kell 06:00
Ja nüüd vastu pühapäeva kell 05:30
Palun.
Öelge veel, et ma pole robot :P

Head ööd, mu armsad!
Näeme, kui ma ärkan, eks? :) 

No comments: