Nov 19, 2010

With a big smile on my face...

Ma olen superuims täna.
Juhtmed on kilomeetrite pikkused
Ja ma lihtsalt ei suuda end kokku võtta.
Aga tuju on mõnus iseenesest.

Käisin poes, tõin koerale koeratoitu, 
Seda, mida ta eluaeg saanud on
Ja ausalt: tundub, et ongi nii!
No nüüd on tal söömisest mingi pool tundi möödas
Ja täitsa rahulik on siiani.
Ei mingit jooksmist ja koristamist ja asja :)
Ma olen superõnnelik, 
Kui nüüd ongi nii.

Tänaseks on siis väike filmiplaan
Ja ilmselt ka Kantsiplaan
Ja tegelt olen ma lihtsalt häppi, 
Et meil üldse plaan on.
Kuigi eile oli küll superhea vara magama minna
Ja lihtsalt hommikuni põõnata.
I needed that.

Värvisin juukseid.
Nad on nüüd hetkel jälle tiiiiiiibakese heledamad.
Või mulle ainult tundub.
No enivei, elu on lill hetkel.
Teate, neist vabamajahetkedest ei saa ikka iial küllalt :D
Saab vabalt majas ringi tuiata, 
Tundide kaupa vannituba kinni hoida
Ja keldris suitsu teha.
Mida sa hing veel tahad?

Me pidime täna Despicable Me'd vaatama!
Ma olen KINDEL, et see on just nii hea, kui ma loodan.
Peab olema.
Sada aastat olen tahtnud näha.

Ilusat reedet kõigile
Ja suured igatsused kõigi nende mu kallite suunas, 
Keda ma täna ei näe ja kes on kusagil eemal ära.
Armastan, igatsen, ootan.
Tulge siis ruttu, eks? :)

No comments: