Nov 29, 2010

Oh jõuluaeg, oh jõuluaeg, millal sina tuled...

Ma olen keskmiselt ülevas tujus, 
Mõni päev vaid jäänud palgapäevani, 
Mu esimese advendi sigaret on süüdatud
Ja äragi suitsetatud...

Tahate teada mu kümmet jõulusoovi?
Või mis, milleks end piirata.
Hetkel soovin ma kümmet asja:

1. Et ma ei peaks jõuluaega veetma meeleheitlikult lund kühveldades.
2. Ma tahan, et meil oleks üks KORRALIK perekondlik jõulupidu.
    Nagu eelmisel aastal oli. Kuusk, toit, perekond, kingid. Parim :)
3. Tahan chaid. Peaks ikka tegema selle investeeringu ja ostma omale
    Ühe purgi seda ebaõiglaselt kallist ja head jooki :)
4. Jõulutuled üles riputada.
5. Esimese satsi piparkooke võiks varsti valmis küpsetada.
6. Tahan Tartuuuuusseeeeee... No niipärisväga lihtsalt.
7. Kes kingib mulle jõuluks maailma pikima ja kõige soojema salli?
   Täiega oleks ühte vaja. Võiks olla silmipimestavalt värviline kaa :D
8. Mis tuletab mulle meelde, et mul pole veel korralikku talvemantlit enivei.
9. Kelgutada.
10. Et mul oleks lõpuks aega ja võimalust nädalake Võsul veeta.
     Hetkel tundub utoopiline, aga kunagi hiljem ehk :)


Lumi ja külm küll, 
Aga süda on nii soe ju :D

Head ööd, mu armsakesed.

No comments: