Nov 14, 2010

Ei, ei, ei! :D

Mul oli täna üks sürrimaid päevi/õhtuid.
No really-really :D

Ärkasin millalgi liiga hilja, 
Töötlesin ärakõik Andrese sünnafotod, 
Laadisin Youtube'i videod, 
Luristasin mingil hetkel tündri kohvi
Ja tiksusin vaikselt, 
Kuni Kriss mulle külje alla ujus ja poodi tahtis.
Vahepeal jõudsid vennad Trumanid endast märku anda
Ja Arti röövis ajutiselt mu kõrvakuulmise :D
Et siis väike šopping
Ja siis Kantsi, kus olid Märt ja Ivari, 
Kes tegid mingit suurt ja tähtsat tehnikajura, 
Millest ma miskit ei jaganud eksju...
Igatahes käisid nad pool õhtut murelike nägudega ringi
Ja nokkisid pulti ja monitore :D
No kui see asi oli korraks pausile pandud
Ja ma Leeniga räägitud sain, 
Et me kohtume kell kümme, 
Käisime poes, siis surnuaial
Ja siis kolasime niisama.
Mul oli mingi tuumapohmaka moodi asi, 
No tõsiselt iki oli olla enamus õhtut
Ja ma polnud kuigi asjalik seltskond suurema osa ajast.
Sõitsime niisama ringi, et ma saaks pead tuulutada
Ja ma lasin hea meelega kuttidel enamuse rääkimistööd teha :D
Aga hiljem Andres ja Gita peale, 
Kantsi tagasi, 
Sealt Leeni juurde, Maarja juurde, Kati juurde
Ja Kantsi tagasi.
Sealt Kebabi juurde, teatri juurde, Kebabi tagasi
Ja uuesti Kantsi.
Huhhh.
Käisin sees, ei olnud üldse hea olla, 
No kohe iiveldas ja pea valutas
Ja kuigi bänd oli pmst meeleolukas selline, 
No...
Igastahes,
Krabasin oma asjakesed, kobisin õue, 
Leidsin sealt Ivari üksi istumast
Ja istusin siis koos temaga.
Meil vist ei jäänud ükski oluline teema lahendamata :)
Ma ütlen teile:
Kuigi ma olen enamus aega täiesti kaine, 
Olen ma sellegipoolest väga tänuväärne kuulaja
Teie rohkem või vähem purjus jutule.
Ainult rääkige, laske mul ka aint midagi vahele öelda :D
No seal me siis vennastusime 
Kuni Märt tuli ja esimese bändi lõpetamisest teada andis.
Veensin Ivarit sissetuleku ohutuses
Ja me läksime Kantsi sooja.
Tuju oli vahepeal paranenud
Ja külmus oli enesetundele ka hästi mõjunud.
Teine bänd veetles mind tiba vähem kui esimene, 
Kuigi neil oli paar päris kobedat lugu :P
Seal me siis istusime, 
Kuni Andres ja Gita koju tahtsid, 
Kuhu ma neid ka viisin.
Vahepeal helistas mulle kõige ebaviisakamal toonil Märt, 
Kes tegi ju ainult NALJA :D
Ja siis läksin Kantsi tagasi, 
Leidsin eest tühja maja ja verise trepi...
Istusin suurest šokist natuke maja taga autos, 
Aga läksin lõpuks sisse luurele...
Väga-väga-väga-väga purjus Ivari
Ja esmasel vaatlusel oluliselt vähem purjus Märt
Olid puldis ja lasid head muusikat, 
Päris hea oli olla, kui rahvas seljas ei elanud
Ja me Leeniga seadsime end mugavamalt sisse.
Kuhu sa ikka lähed ja need joodikud enda hooleks jätad, eks? :D
Muusika oli enamus aega päris suurepärane, 
Sai kaasa üürata ja Ivari pärast muretseda...
Siis ma kohtusin Siimuga veel, 
Kellega ma tegelt olin varem juba kohtunud, 
Sest apparently oli ka liige selles pundis, 
Kes mind tee äärest päästmas käisid, 
Kui mul see tilluke kütusejama oli...
Ja ma suutsin Artit hetkeks reaalselt uskuma panna, 
Et ma olen tema peale südamepõhjani solvunud, 
Kuigi ma tegelt jooksin aint vetsujärjekorda :D
Aga no see plaan jäi ära, 
Sest ilmselgelt punus Leeni omale peldikusse pesakest
Ja ei tulnud sealt enne välja, kui ma ootamisest väsisin.
Veab tal, et ma tegelt rohkem pilku peeglisse tahtsin heita, 
Muidu oleks kõigil väga piinlik olnud, eriti mul.
Ja õhtu lõppes Roisin'iga
Ja..
Khm.
Tantsuga.
Ärge küsige, ma ei tea, kuidas nad mu sinna põrandale said.
Ja mul läks sellest suurest keerutamisest süda uuesti pahaks
Ja Siim oli natuke nilbepoolne kah.
Oh, not the best of times
Aga tore, et kõigil teistel väga tore oli :D
Siis pandi Kants kinni,
Leeni, Ivari, Märt ja Arti koju
Ja loomulikult ise ka koju.
Ohh, ma pole kaks ööd nüüd korralikult maganud, 
Ai, see maksab homme valusalt kätte.
Ja nagu tavaliselt:
Kui ma lähen Kantsi plaaniga lühike õhtu teha
Ja tegelt isegi pipardan natuke autos ja tahan kohe koju minna,
Tunnen end kehvasti ja lähen ainult sõprade veenmise peale, 
Siis ma laekun koju kell neli hommikul. 
Jeah. 
Aga lihtsalt üliäge nädalavahetus on olnud.
Võrreldamatu :)


Armastan, jumaldan, magage hästi, 
Head ööd!!

No comments: