Nov 21, 2010

Naerame, naerame, naerame!

Täna oli Kantsis jälle selline kummaline, 
Suhtlusrohke õhtu.
Indrek valas mind õllega üle
Ja sebis lõpuks mu numbri ka veel.
Et helistab, kui kainet rooli vajab.
No vaatame seda asja.
Kampsik haiseb mul õlle järele nüüd.
Mu lemmikkampsik!
Noh, nüüd läheb see mingi nädalaks kuhugi
Pesu ootama. Not nice.

Lahe oli, tore oli, 
Andres ja Gita ja nende last minute road-trip
Olid muidugi väike tõrvatilk meepotis, 
Aga mis sa teed ära...
Vähemalt oli neil lõbus.
Ma olen rõõmus nende üle siis :)
Vähem rõõmus olen selle üle, 
Et Andres erinevate Revolvri-tüüpidega 
Minust rääkida tahab pidevalt.
Kui mind juures pole ja nii :D
Aga ju ta on siis lihtsalt nii uhke minu ja mu häppeningide üle :D

Ma tahan homme Tallinna tegelikult, 
Road-trippi ja oma pilli kätte saada! 
Ja tahan...
Magada tegelt, mõnes mõttes :D
Lahe viikend on olnud.
Kui nüüd homse suhtes asjad paika saab
Ja esmaspäeval arstil vere ka ära antud, 
Siis on puha lebonädal ees
Ja jääb vaid reedet oodata.
Ma usun, sellest tuleb veel midagi eepilist :D

Kallistan, musitan, igatsen, armastan.
Kust ma omale küll nii ainulaadsed inimesed sebisin?
Muud ei saa, kui teid armastada ainult koguaeg! :D

No comments: