Nov 7, 2010

Kui õnn mind soosinud on...

Ma ei tea, kui paljudel on vahel selline tunne, 
Et sa mõtled ja mõtled ja mõtled
Mingist vastikult raskest teemast
Ja lõpuks on tunne, et pea lihtsalt plahvatab, 
Kui seda kohe hingelt maha ei saa.
Rääkida nagu ei oska või ei...
Ei oska.

Well, it'sa been like that for me this week.
Ja täna õhtul ma lihtsalt tegin omale teemalõpetuse.
Läksin, olin, korjasin küünlad kokku...
Lihtsalt see seismine seal jääkülmas öises surnuaias
Ja see rääkimine, see tõesti aitas.
Pole eriti inimesi, kellega sellisest asjast ausalt ja lõpuni rääkida saab.
Aga aitäh.
Lihtsalt...
Mul oli seda väga-väga vaja täna.
Ja see peatükk on nüüd lõpetatud.
Selleks korraks möödas jälle.

Saate aru, et me olime täna 7 tundi jutti koos pmst?? :D
Nagu ausalt.. 
Ma pole oma perega täna nii palju koos olnud, 
Kui oma crazy bunchiga...
7 rõvedat, rahutut, haiget, tõsist, häiritud tundi :)
See peab mingit sorti rekord olema.

Ja Andrese sünna on nüüd siis ametlikult alanud.
Lubage öelda, hoolimata tema jubedast huumorist
Ning julmadest remarkidest minu suunas...
I'm kinda glad he's around.
Ja palju-palju-palju vägevaid hetki sellesse aastasse!!
Kes teine mu elu nii vaheldusrikkaks ja huvitavaks teeks? :D
Kui ma ise šampa provaidin, kas siis saab toosti ka?
Mh?
Anna teada, kui pudeliga tulla võib, 
Ma eile Tartus avastasin täiega hea alkovaba šampa, 
Mis sobib ideaalselt minusugusele patoloogilisele autojuhile :D










Nüüd tuli vist küll nagu puder ja kapsad,
Algus ühes võtmes,  lõpp teises.
Aga on lihtsalt one of those days. 

No comments: