Nov 13, 2010

Sest täna rokin välllllljaaaaas :D

Ma poleks iial uskunud, 
Et ma kunagi kirjutan selle pealkirjaga posti.
Ever.
Aga mida muud siis :D

Tänane oli lihtsalt liiga palju kõike, 
Et seda kuidagi kokku võtta.
Liiga palju naeru ja emotsioone, 
Liiga palju Omasid ja ilusat.
Te ei saa minult hetkel oodata mitte mingit
Koherentset posti, 
Sest nagu Leeni ütles, 
Täiesti roosamanna tunne on hetkel :)

Ma usun, et räägin kõigi eest, 
Kui ütlen, et üle päris pika aja
Üks tõeliselt-tõeliselt HEA õhtu oli.
No kuidas sa ei vaimustu, 
Kuidas sa ei jumalda seda tunnet
Ja seda crazy't bunchi? :D

Ma vaatan oma videoid ja fotosid hetkel
Ja kõik on niiiiii...
Rhhh.
Ma tahan lihtsalt öelda:
Parem kui te tõesti kõik alles jääksite, 
Parem, kui te ikka teaksite,
Kui üliväga kallid te olete.

Märdile 15 punkti kümnest korralduse eest :D
Mulle, ma usun, kümme kümnest pildi- ja videomaterjali eest.
See grupipilt oli no... Perfect :D
Ja kõigile, kes olid ja tulid ja käisid, 
Nad olid just õiged inimesed õiges kohas :)
Kid ja Soku tegid nii vägeva unplugged kava, 
Et see oli lausa šokeeriv mõnele
Ja nüüd mu õed siis teavad, tõeliselt teavad, 
Mida ma mõtlen, kui ma räägin, 
Et Kants on nagu kodu ja see rahvas on nagu perekond :D
Sellist ühist hingamist ja olemist pole tükk aega olnud.
Ma olen lihtsalt igat pidi nii väga rahulolev hetkel...

Ja veel.
Kõik need jutud ja sõnad...
Ma jätan meelde ja salvestan ära.
Nende eest ei saa tänulik olla, 
Sest tunded on kahepoolsed, 
Aga ma võin olla küll ülimalt härdameelne hetkel
Kõigi nende Hetkede pärast :D

Ma ei mäleta, millal ma olen kunagi nii Mina olnud, 
Kui ma täna olin.
Ja see rokkimine autos Biffy saatel, 
See "lainetamine" seal lava ees...
Need kõik lähevad tallele kuhugi :D

Andres, you better know now how important you are.
Terve tänane õhtu oli vist küll piisav tõend. 


Liiga väsinud ja kõike muud, 
Et täna terve töö ära teha.
Seega, materjal hiljem.
Good night, my sweethearts!






No comments: