Nov 9, 2010

Dream on

Pool õhtut veetsin seda laulu otsides.
Teise poole veetsn teed luristades
Ja telekat vaadates.
Õudne on, kui mõelda, 
Et homme läheb mu musinupsik
Avalikule turule.
Skeeri.

Ma tahan nädalavahetust, 
Tahan teatrit ja ennast üleslüüa
Ja ma ostsin sukkpüksid ka ära täna juba
Oma seeliku juurde.
Ma ei tea, kuidas saavutada oma peamist eesmärki, 
Mis on et oleks soe aga samas et oleks seelik ja sukad...
Aga küll ma selle välja mõtlen.


Lõikasin täna omal tukka.
Not the best idea in the world.
See pidi olema... 
Noh, kaares...
Aga nüüd on lihtsalt sakiline.
Well, kes seda ikka vahib ma loodan.


20 oleme tüdrukutega Tallinnas vist.
Evelini juures soolaleival ja sünnipäeva tähistamas.
Ma usun, et läheb õnneks :)


Vajan korralikku und ja inimkontakti.
MSN ikka pole see päris õige asi.


Head ööd, mu kutsupojad!
Nädalavahetusel parem oleks kui me näeks ka :D
Kuulake head lugu.
Mitu tundi jahtisin seda.




No comments: