Nov 10, 2010

Capiche...

Jap. 
Tund Haikuga viib mult viimase IQ
Ja mul oleks riili riili 
Vaja nüüd mingit lehekülge astrofüüsikat
Või poolt tundi vestlust ülikooli professoriga, 
Et oma mõistus tööle saada jälle.

Muidu oli naiss.
Magasin hommikul kaua, 
Rabasin tööd, 
Nägin Andrese ära, 
kes, btw, oli täna ebaseaduslikult heas tujus
Ja seega ka ebaseaduslikult ropp ja jube.
Ja noh, siis oli Haiku.
Aga ma olen nõus täitsa nägema teda from time to time
Ja kaotama oma väärtuslikke ajurakke, 
Kui ta mind niiviisi rahaga üle puistab nagu täna.
Vähemalt ei võta ta mult laenu siis.


Ma tahan hetkel...
Kolme lihtsat asja, 
Taaskord kättesaamatud:
Üks kirsiõlu kuluks ära, 
Tahaks, et keegi mu musta boolero ja villased sokid ära peseks
Ja lebotada kusagil oma crazy bunchiga tahaks ka.
Tegelt on mul hetkel ettevaatlikuks tegevalt hea tunne nv-se suhtes.
Palun, teeme nii, et ongi ülilahe, okei? :D


Ja nüüd kobin ma pessu, 
Sest mõnel meist oleks nagu võileib pähe määritud...
Ja siis magama, et homme jälle tööpostil särada.
Või noh, olla, või misiganes.


Ma tahtsin veel viit asja öelda umbes, 
Aga nätsa, kõik unustasin ära.




P.S. Ma vihkan seda, kui ma YouTube'i sisse login
      Ja mulle soovitatavad videod on kõik mingid... Õudused.
      Mõtle kui hea, kui nad midagi vägevat ka vahel soovitaksid??
      No vaadake, võtan suvalise.
      Seda peaksin ma YouTube'i arvates täiega nautima:



Kusjuures, jahhh, ma ausalt sain selle video
YouTube'i soovituslikest videotest.
Ei otsinud ise seda kuskilt üles.
No okei, niiet nad teavad, et ma armastan kummikomme.
Niiet nad on päris head.
Aga laul on ikkagi jube, selles osas ma oma arvamust ei muuda.
Kust nad teavad, et ma olen kummikommi sõltlane???

Ja veel.
Ma kaotan praegu suurel kiirusel oma ümarat vormi.
Ma olen pooleldi lõbustatud sellest väljavaatest.
Kui ma kunagi pidevalt igast asju proovisin, 
Ei võtnud ma iial alla.
Ja nüüd, kui ma muhvigi ei tee ja kahe suupoolega komme juran, 
Siis pekk sulab.
Mis fenomen, ma küsin? :D

Ja veel. 
Kes tuleb minuga suvel Rabarockile?
Ma täiega tahan.
Noh, pileti jaksaks ehk jaanuaris osta, 
Kui veab, aga võtame plaani, eks?
Ja teeks siis juba mingi pikema tripi juba, 
Kus see tükike ka sees?
Ohhh, arvake, kas ma näen nüüd täna öösel roadtrippi unes :D
Hea kujutlusvõime on korraga õnnistus ja needus :P 

No comments: