Nov 2, 2010

Not such a good day

Eelarved on kuue luku taga.
Enne kui PIN meelde tuli, 
Jõudsin uue pangakaardi tellida.
Palju tehtud, palju jõutud.
Ma väärin vist juba ametlikult ka
Kohta Trumanite pereäri juhatuses vms :D
Varsti hakkan oma kasumiosa nõudma :D
Andres ja see tehnikavärk
Olid suures osas a breath of fresh air mu päevas.
Viisid mõtted veits mujale ja värki.
Surnuaed oli masendav, ääs oolveis.
Ma kohe ei saa seal käia, 
Ilma et pärast mitu tundi hingel raske oleks.
Tahaks magada, 
Aga hetkel peab passima
Kuni koeraga saab õhtuse tiiru ära teha.
Min tund veel seega.
Tahan Tartusse, 
Tahaks neljapäeva õhtul Tallinna ka, 
Nüüd kui Andres selle jutuks tõi.
Väga ebameeldiv temast.
Nüüd ma kahetsen neli päeva seda, 
Et ma minna ei saa.
Üliäge oleks.
Saaks nähe, kuidas ta vingerdab :D
Deeem.
Poleks pidanud minema. 
Tahan lihtsalt, et see nõme raskus ära kaoks.
Aga omamoodi ilus ka, 
Kõik need küünlad seal puude all ja vaikus...
Mõned asjad ei muutu ka kunagi.



No comments: