Nov 27, 2010

A wild day.

Nii. Kell on viis (!!!) ja ma just laekusin koju.
Hullumeelne, kreisi ja metsik päev/öö on olnud.
Lihtsalt igatpidi.
Kaks Tallinna-trippi, 
Kaks setti inimesi, 
Eilne magamata öö, 
Täna suhteliselt varane ärkamine, 
Linna, poodi, koju, 
Lõuna, mukkimine, 
Telefonikõned, 
Planeerimine, 
Pea peale keeratud graafikud, 
Närvipinge, 
Palju energiajooki, 
Palju möla, palju muusikat, 
Palju kuulamist, kuidas kutid uut telefoni avastasid
Ja oma kehva kaardilugejaoskust demonstreerisid.
Palju NAERU ja külma.
Palju väsimust.

Pmst ma jäin tänasega ikka ülirahule.
Lihtsalt, ma ei pidanud isegi oma panust andma vestlusse, 
Jutt jooksis neil omakeskiski.
Ja mul oli enamus ajast lihtsalt HEA.
Kontsert oli võib-olla heliliselt veidi nõrk, 
Aga rokkida sai ja Janeki kohtamine oli täielik üllatus.
Kahju, et auto täis oli, 
Ma oleks ta hea meelega Rakverre ära toonud muidu :)

Parim, PARIM osa oli siiski see, 
Kuidas me saabusime Tallinna
Ja no tee mis tahad, 
Ei suutnud leida Panoraami.
See on arvatavasti Tallinna kõige eksklusiivsem pleiss!
Hiljaks jäime me nagunii, 
Mitte bändile, aga graafikust olime siiski üle pooleteise tunni maas.
Ja noh, kaks ringi Ahtri tänaval, 
Tiirutamine autoga Rotermanni kvartalis kusagil, 
Mööda mingeid kitsaid pugerikke tänavaid, 
Veel tiirutamist, lõpuks mingi tasuline parkla, 
Täielik sularaha kriis, millest Leeni meid mitmel korral päästis...
Ja kümnelt eri inimeselt küsimine, 
Kus pagana kohas see Panoraam asub siis
Ja kümme erinevat kasutut vastust.
Kõne vaestele unistele Andresele ja Gitale, 
Kes meile aadressi pidid ütlema...
Mitte, et me sellega alustuseks midagi teha oleks osanud.
Geniaalne, ainulaadne Märt, 
Kes luges majanumbri 4d asemel 40
Ja suunas meid päris valele poole.
Liiga palju naermist ja külmumist ja märgi tundetuid varbaid, 
Liiga palju lund ja miinuskraade.
Ja see lihtsalt kõige parem seltskond, 
Kes tegi selle halva mängu juures hea näo tegemise ülilihtsaks.
Ja lõpuks, LÕPUKS õige koht, 
Kust me piletid saime maagiliselt kiiresti, 
Aga garderoobis vaevlesime maagiliselt kaua.
Sest muidugi oli garderoob tasuline, 
Muidugi oli vaja sularaha, mida meil polnud, 
MUIDUGI ei lastud jopedega sisse :D:D:D
Ma lihtsalt naersin ja naersin ja naersin, 
Kuigi oleks võinud oiata ja töinata ja mossata.
Lihtsalt...
Kõik halb, aga ikkagi väga hea :)

Ma olen väga-väga väsinud nüüd lihtsalt.
Ja võib-olla tõesti, 
Kui me oleks Rakverre tagasi jõudnud kolmeks mitte viieks, 
Siis oleksin ma Märdi ja Ivariga isegi sinna peole viitsinud minna veel, 
Aga hetkel igatahes mitte.
Nii hea oli koju jõuda, märjad sokid soojade villastega asendada
Ja kahe teki alla kerra kerida end.

Aitäh, mu kallid, et te tegite selle õhtu nii kergeks ja armsaks.
Ja aitäh Märdile, kes mind kaasa veab, 
Isegi kui asi on ainult selles, 
Et ma olen ainus loll, kes viitsib lõputult kainet rooli mängida :D

Jah, kõik läks valesti, 
Aga ikkagi kukkus väga kenasti välja.

Ja nüüd:
Head ööd, mu armsad, kallid, ainulaadsed ja geniaalsed sõbrad!
Homme jälle :D

No comments: