Nov 7, 2010

What else could I say?

Tõeliselt mõnus nädalavahetus on olnud.
Tõeliselt mõnusad päevad ja õhtud.
Veelkord tagantjärele palju õnne mu sünnipäevalastele!
Ja aitäh nende koogikuhjade eest, 
Mida mul on võimaldatud ära süüa :)

Trumanite perekond ikka veel jätkab mu kummastamist.
Aga ainult heas mõttes.
Ma ei oska/taha hetkel isegi seletada seda.
Kunagi ma muugin selle fenomeni lahti
Ja siis jagan maailmaga :D

Järgmisel nädalal tuleb vist hulganisti aftekaid ka?
Ja kohusetundlik tuleb nüüd natuke veel olla.
Paar kuud siiski vaid jäänud, 
Enne kui ma töötute ridu täiendama hakkan :D
Ma olen... Lihtsalt väga OK hetkel.
Väga-väga OK.

Ja kui ma järgmiseks nädalavahetuseks
Diabeeti ei põe just, 
Siis lööme selle nv-se rekordeid veel :D

A little something something ka teile:
Kõrvapai :)







P.S. Kes tuli mu blogisse otsinguga:
      "Märt joob liiga palju"?? :D

No comments: