Nov 6, 2010

A perfect little Saturday...

Nii palju on rääkida, aga hetkel....
Las ma ütlen seda:

Tartu on lihtsalt maailma kõige mõnusam koht, 
Kus aega veeta. Really. 
Possibly parem kui Kants... 
Kas see oli nüüd pühaduse teotus? :D

Kell üks siin eile
Paar tunnikest sistade ja alkovaba šampaga, 
Siis Jane ja väike talk kusagil kaupsi kolmandal korrusel.
Vaade oli jube ilus.
Ja noh, meil on alati millestki rääkida
Ja alati maailmavaateid, mida sheerida :)
Tagasi Leeni juurde, 
Kirsiõlled lahti, 
Lõputult pikad jutud...

Siis saabusid lõpuks Kadi ja Elina, 
Kell oli alles kaheksa ehk, 
Aga ausalt öeldes oli tunne, et hakkab ühele lähenema juba :D
Vaatasime paari jubedat ja paari naljakat videot, 
Õppisime tantsima reivil ja tantsima nagu Shakira...
Paar sületantsu oli asjasse segatud
Ja kõvasti puusaväristamist :D
Tellisime pitsa, millge oli omaette stoori, 
Sest esiteks me tahtsime kaardiga maksta, 
Mida Peetri Pizza meile lubas kaa, 
Pitsapoiss saabus tund aega hiljem, 
Ajas mind segadusse, 
Kui küsis, kas trepikoda on paremas või vasemas maja otas, 
Arvas vist juba, et teda on ninapidi veetud, 
Ma pidin tagasi helistama ja vabandama, et pooled sassi ajasin, 
Aga lõpuks oli ta kohal, täiega hea pitsa oli...
Ma unustasin talle silma vaadata, 
Aga teised ütlesid, et ta oli päris nunnu ka :D
Obviously oli ta esimesel korral helistades mu kõneposti sattunud, 
Sest ta suht puksus naerda kui ütles, 
Et mul oli hea automaatvastaja teade.
Mugisime pitsat, tegime veel ass-shake'i
Ja kusagil kella kaheteist paiku otsustasime, 
Et väss on ja klubid ei tõmba
Ja läksime hoopis magama ära :D
Seega: lühike ja lööv õhtu :P


Täna ärkasin hoolimata eilsest 
Viiest siidrist ja kahest õllest
Vägagi hea enesetundega
Ja nüüd mõtlen, kas suunduda Rakverre või Viljandisse.
Ma olen rahul, et tulin.
Roadtrips totally rock :D


Tähistage laupäeva sellega:


No comments: