Nov 17, 2010

Väike kolmapäev

Magasin hommikul sisse.
Mitte kuigi hea algus mitte kuigi heale päevale.
Mul oli täpselt 50 minutit,
Et keerata kokku maailma kõige kehvem
Seene-hakkliha lasanje ja koeraga õues käia.
Made it with 80 minutes.

Läksin oma autoga tööle, 
Õhtul Võsu-plaanid.
Teel tabasin ära, et kütus oleks kasulik ost olnud.
Võtsin riski ja tegin närverahustava suitsu.
Et kui jääb hais külge, siis jääb.

Tööl oli keskmist sorti rabamine, 
Nothing special. 
Haiku helistas viis korda umbes.
Et ma talle teel õlut ostaksin.
Undercover agent nagu ta meil on.
Poole kaheksa ajal sain Haljalast minema,
Haiku õlleke käes ja kontrollkõne temalt ka saadud.
Kell kaheksa Võsul, 
Tunnike korteris vanu ajakirju lapates, 
Siis kooli juurde, Andres ja paar laokil lapsukest autosse
Ja Palmse kaudu Haljalasse.
Ma lõpupoole natuke palvetasin küll,
Et jumal autole ikka kütust juurde meisterdaks.
Jõudsime.
Viis liitrit, mis Andres ostis, ei kustutanud tulukestki ära.
Linnas Statist veel 8, 
Nüüd on enamvähem.
Haiku jõudis ka vahepeal kolm korda helistada veel, 
Et kindlustada, et ma temaga õigel numbril kontakteerun
Ja ta õllekesega ikka korralikult pärale jõuan.
Kui ma ta maja ees passisin, siis teda kodus polnud.
Vihastasin.
Andres koju, Haiku juurde tagasi.
No öelge, kui see pole lausa pühaku/idioodi/limuski käitumine, 
Mis siis veel on?
No ta ikka vihastab mind mõnikord lausa...
No väga vihastab.
Käisin poes, ostsin kummikommi närvirahustuseks
Ja tulin koju.
Panin emale digiTV tööle jälle
Ja kuivatasin oma toapõrandalt vett, 
Mille meie buliimikust koer sinna robistas.
Jei.

No andke armu, ausalt.
Ma tahan lihtsalt...
Puhata ja mängida pliis :)


Andku Jumal mulle jõudu ja autole kütust, tõesõna.

Ja erinevalt laulusõnadest
Ei tule silmade sulgemine enam sugugi kergelt.
Kes võtaks mu unenäod ära?
Ma ei taha enam.

Hiljem: 
Ja kui ma nüüd oma igaöise tapmissarja vahepeal
Köögis lasanjaet käisin soojendamas, 
Ootas mind tagasijõudes tugitoolis 
Kena hunnik koeraokset.
Kas ma nägin seda pimedas?
Ei.
Aga tundsin küll.
Tänks.
Täiuslik lõpp tänasele päevale.
 




Do you know the reason
I love you so damn much?
'Cause every night in dreams I'm
Fighting for your life.

It kills me in the darkness
Just to see you die.
Falling through my fingers,
Impossible to find.

Every night I lose you,
Every night you scream.
Every day I'm glad it wasn't true,
Every morning comes to heal.

No comments: