Nov 26, 2010

Some nights, some people...

Päev oli eile tühi ja igav.
Aga kusagil poole kaheksa ajal läks palju paremaks.
No pmst ma polegi saanud muud teha, 
Kui kühveldada lund ja kühveldada lund.
Ja siis pool kaheksa läksin ma välja, 
Kühveldasin lund
Ja sõitsin Võsu suunas, et Andres ära päästa.
Pmst kolm kitse, rõvedalt pikk ja lumine tee
Ja pikk maadlus CD-mängijaga hiljem
Olin ma kohal.
Ja elusalt!
Jei.
Andres ja paar õnnetut Võsu kooli õpilast peale, 
Lapsukesed Palmsesse
Ja ise Rakverre.
Teel oli jube kindel plaan, 
Et võtame rummi ja Andres jääb ööseks meie juurde.
Noh, Haljala poest friikad, viinerid ja koola, 
Põhjakeskusest rumm, 
Väike tripp Andrese juurde
Ja siis Turukast suitsu veel...
Ja tulimegi siia.
Vaatasime igasuguseid võimalikke
Kummitustega seotud sarju ja saateid, 
Rääkisime Andresel hääle ära, 
Lahendasime selle rummi ja ema pooliku pakiveini
Kella poole neljaks ära ja kobisime magama.
Ma pean ütlema, et vahel on sellised asjad suht geniaalsed.
Need läbi öö rääkimised ja asjad.
Kuidagi mõnus tunne on.
Ja kusjuures me kumbki ei tundnud vist kordagi, 
Et vottt, nüüd oleme purjus :D
Meie joomisõhtu möödus üllatavalt kainelt :D

Hommikul veerand üksteist äratus, 
Kohv, friikad ja viinerid hommikusöögiks...
Ja noh, siis õue lund kühveldama.
Jälle.
METSIKUD hanged!!
See hakkab mingit katastroofi meenutama juba.
Õnneks rookis Andres suurema osa lumest
Sel ajal, kui mina autot välja koukisin hange alt.
Lõpuks ometi oli temast ka mingit reaalset kasu :D
Enivei, kõik sai kenasti tehtud, 
Andres sai koju, 
Mina sain lõunaks kena lihatüki
Ja nüüd ongi hetk, 
Kus ma pean kokkama hakkama, 
Et õdede tulekuks asjad paika saada.
kella viie ajal Tallinna, 
Et Andres ära viia 
Ja pool kaheksa emal sadamas vastas olla, 
Sealt tagasi koju, 
Et kell kümme jälle Tallinna sõitma hakata.
Hullumeelne graafik? :D
Mina arvan ka nii :P

Noh, ilusaid lumiseid päevi siis kõigile neile suckeritele, 
Kes lund ei pea rookima.
Ja lihtsalt ilusat päeva neile, 
Kes peavad!

Kallid!

No comments: