Nov 22, 2010

Nights with friends and champagne...

Liiga varane hommik oli.
7.30 olin üleval juba, 
Kell 7.40 külmetasin aias kuni koer hommikut nautis
Ja kell 8.20 oli mul perearsti aeg.
Ma olen jälle suures verekoguse võrra vaesem
Ja mul on nüüd siis ametlikult jälle madal hemoglobiin, 
C-vitamiini puudus ja madal raud ka usutavalt.
Jei!
Gripivaktsiini ajasin pool hommikut linnas taga, 
Lõpuks sain ka.
Mul on nüüd pool käsivart paistes.
Soovitan soojalt kõik tervisega seonduv ühe päeva jooksul ära teha, 
Siis nagu üks suur kannatamine ja võib ära unustada asja.
Harjutasin kohusetundlikult kitarri, 
Isegi oma poolpikad küüned ohverdasin selle nimel.
Parem oleks, kui minust saaks järgmine Slash :D
Märt helistas kella 12.05 ajal umbes,
Saime kokku, ajasime juttu, 
Päris lahe, kui nii kiire poleks olnud, 
Oleks pikemaltki plämiseda võinud :D
Töö oli pikk ja masendav ja kummaline, 
Aga talutav.
Kummalisel kombel on isegi lihtsam üle elada päevi, 
Kus kõik ajad on täis ja rahvas pressib vahele veel
Kui neid, kus pole nagu muhvigi teha
Ja päeva jooksul näed ainult paari inimest. 
Läheb kuidagi ühtlases tempos ja kiiremini :P
Enivei, siis oli mul pikk ja igav telefonifirmade-jama...
No kas ON vaja seda telefonifirmat vahetada?
Kõik helistavad, segavad, üldse pole mõnus. 
Mulle isilikult meeldib rutiin ja see, kui mind rahule jäetakse.
Mitte nutused kõned mu seniselt mobiilioperaatorilt, 
Et MIKS, MIKSSSS???!!! Me teeme kõik! Parandame end! Palunnnnn!
Ja siis nutused kõned mu uue operaatori suunast, 
Kes näitab end mõnes mõttes lihtsalt natuke otus valguses.
Ma kohe ei saa.
No oli vaja või??
Mulle sellised asjad ei meeldi.
Enne oli tore, midagi ei pidanud tegema,
Helistad, kuu alguses tuleb arve, ema maksab ära, 

Helistad veel, saadad messe, kuu alguses tuleb arve...
Meie ei tüüdanud neid ja nemad ei tüüdanud meid.
Ja ma olin SITAKS õnnelik.
Nojah.
Kui me olime siis Põhjakast läbi seeganud
Ja oma uue operaatori õnnelikuks teinud, 
Siis koju, koeraga õues, 
Tanklas paak kütust täis...
Oi, see on hea tunne! Viimati sai paagi täis panna poole aasta eest vist! :D
Ja linna, üliheas tujus ja šampaga Andres peale, 
Vallikale...
Sain ka kolm lonksu ta pudelist.
Not good, I know.
Aga noh, eks ole põhjust servamisi tähistada ka :D
Ja siis me passisime seal ja lobisesime
Ja nad suutsid kuidagi telefonitsi
Gitaga viie minuti jooksul oma teist suhteringi alustada, 
Niiet neil on siis esimene päev koos täna :D
Palju õnne, tibulinnud! :D
Ja mõnus oli ja palju sai arutada ja üldse...
Üle pika aja selline korralik pikk ja kohusetundlik ja chill päev.
Ma olen väga rahul. 
Nüüd kolistan magama, 
Et homme vara tõusta, 
Neli proteesipatsienti vastu võtta
Ja siis Tallinna poole kihutada, 
Et kella üheks sadamas olla.
Peaks jõudma.
Ja siis algab õnnis paaripäevane VABADUS :D
Ootan.
Ootan väga.

Good times, good people :)


Musid-kallid-paid.
Head ööd!

No comments: