Nov 1, 2010

Raise your glass if you are wrong... In all the right ways!!

Unustasin ametlikult ära oma pangakaardi pini.
Andres pidi mu poearve maksma.
Äärmiselt piinlik juhus.

Aga sõrmuse sain kätte
Ja see on just nii nunnu, nagu ma lootsin.
Nüüd on vaja oma kuueelarve aint lukku panna
ja sellest kinni pidada.
Mis pole raske, sest mu raha on pangaarvel kinni.
Jei!

Kui ma homme äkki kätte saan oma finantsid, 
Siis pikem linnatuur.
Pank
Riidepoed
Kõrvaklapis iPodile
Juuksurisse aeg panna!

Ma tahan reedet nii väga juba, 
Et hing on hell :)

Ja üle pika aja taipasin ma täna äkki tänulik olla
Lihtsalt selle eest, 
Et kui ma msn-i sisse login, 
Siis nad tulevad minuga rääkima
Ja isegi kui midagi reaalset öelda ei ole, 
On selline mõnus koosolemise tunne
Ja võimalus head ööd soovida :)
Lihtsalt hea.


Ma tahaks teil kõigil ümbert kinni võtta
Ja kõrva sosistada, kui armsad te olete.


Kas ma peaks Tartusse siidrit või rummi kaasa ostma?
Päeva küsimus! :D

No comments: