Nov 18, 2010

Remember when we were younger?

Mõnus vaikne kodune õhtuke. 
Palju koeraokset ja toitu.
Avastasin, et kui ma väljas ei käi, 
Siis ma söön.
Palju.

Ja ma tõsiselt muretsen oma kutsu tervise pärast.
See ajab lausa hulluks, kui kehv tal olla on.
Loodame, et uuest toidust. 
Homme ostan talle jälle vana head
Ja palvetan, et ta terveks saaks.
Selle tempoga siin on ta nädalaga surnud.
Ja mida ma sii teen, ah? :)
Kui keegi enam hommikuti liiga vara voodisse ei nuru, 
Padjale ei oksenda, 
Tuppa ei lase
Ja mind meeletult koju ei oota.
Okei, enamus asju polnud väga head, 
Aga te peaks kuulma, 
Kuidas ta praegu mu jalgade vastu surutuna noriseb. 
Ka üks neist superarmsatest, 
Kelleta ma elada ei saa :P

Homme, homme, homme...
Teeme pidu, ah?
Ma olen täna tegelt kõigeks liiga väsinud.
Ainult maaa-gaaaaa-daaaaaaaa.

No comments: