Nov 16, 2010

Late in the night.

Ma olen lihtsalt nii...
Kuidagi tühjaks pigistatud.
Liiga palju head viib emotsioonid lakke
Ja siis on see tühjus nädala sees
Kuidagi eriliselt tuntav.

Ma ei suuda otsustada, 
Mida selle nv-sega teha.
Minna või jääda ja kui palju ja kellega.


Kõik on ideaalses korras
Ja mul on väga hea tunne selle kõige suhtes.
Et siis...
Lähme vooluga kaasa, right? :)


Homme õhtul Võsul.
Ja reedel Evelini sünna-asjad.
Mingil moel ja kusagil :D


Tahaks teid kõiki nii hirmsasti kallistada.
Aga lepin VEEL virtuaalsete kallidega.
Head ööd!

Ja siin on mu järgmine igiammune lemmik.
Just sobiv praegusesse hetke.
Kas te teadsite, et igal emotsioonil, 
Ka kõige paremal, on teravad servad?
Kui ta liiga suureks kasvab, 
Hakkab ta haiget tegema...
That's what I call hurting in a good way :)


No comments: