Nov 20, 2010

Quiet night in and out

Just saabusin Kantsist, 
Nüüd vaatan Kummitust.
Not very good for my mental health, 
But what the hell. 

Tegime Leeniga filmika, 
Mõnus oli.
Siis linna, Maarja ja Renata kaasa
Ja Kantsi.
Vaikne õhtu, vähe rahvast, 
Twinclers oma tuntud headuses...
Ja palju uusi ja vanu tuttavaid, 
Kellega lobiseda.
Noh, ma olin ikka suhteliselt populaarne ;D


Pille oli seal ja Liis ka...
Deem, ma polnud Liisi vist mitu aastat vahepeal näinud.
Igastahes vaikne küll, aga siiski chill.


Ma loodan homsele.
Ja siis järgmisele reedele, mõnes mõttes.
Sest tegelt jahh, 
Minusugusele energiavampiirile on inimesed ikka kõige tähtsamad :)
Et oleks positiivne energia, mida ammutada.


Ja te võite mulle välja pakkuda, 
Mida ma oma järgmise nädalaga teha võiksin!
Siiski teisipäeval poolest päevast on nädal kodune ja tööta :D
Ma mõtlesin siin vaikselt reisiblogi uuendama hakata.
Häbiasi, et ma nii palju kuid juba mööda olen lasknud.






In the dark of the night
When the silence takes over
You're losing this fight,
Can't resist any longer.


You feel so alone 
In your own endless mind, 
No one here to save your soul, 
All hopeful's left behind.


All that you have 
Is your own reflection, 
All that you can do
Brings no redemption.


This huge world becomes tiny
In the darkness of your head, 
A beam of light - you need to find it, 
But all the lights have gone dead.

2 comments:

Relika said...

Kle, kas seal reisiblogis on kõik olemas nüüd? Kõik kirjutasid ümber?

Arbuusisuhkur said...

Mõttes kõik? Meie eelmise aasta tripist jahh, muidugi. Mul on selle aasta asjad kõik sisse kandmata lihtsalt :)