Dec 1, 2010

Chocolate cake night

Kui ma üldse midagi kõigile inimestele maailmas soovin, 
Siis on see seltskond, kus on võimatu tõsiseks jääda.
Ja isegi mitte tõsiseks, vaid võimatu on olla
Murelik või eemalolev või segaduses.
See on miski, mis on paljut väärt.

Kuigi rohkem kui paar korda tabas mind täna arusaamine, 
Et nendega suhtlemine on mul mingi masohhistlik
Enesepiitsutamisevärk :D

Aga kook oli PRO
Ja tegelikult oli üldse kogu õhtu väga-väga mõnus.
Asi polegi selles, nagu ma oleksin hetkel hullult endast väljas, 
Lihtsalt palju asju on mõttes.
Mul on ikka vaja end mingil hetkel liigutama hakata
Ja oma probleemidega silmitsi seista.
Kas on imelik, et ma ei tea isegi, 
Kas asi on korras või hull
Ja kardan teadmist rohkem kui teadmatust? :)

Aga enough of that.
Täna on siiski viies päev ja:

A song that reminds you of someone.

Ma olen juba öelnud, et mul on kõigi jaoks soundtrackid.
Ja ma mõtlesin pikalt, kelle ma siia siis üles riputan.
Ja otsustasin reegleid väänata ja panna kolm inimest.
See on teile tänase õhtu eest :D

Et siis...

Andres:



Ivari:
 

Ja last, but not least

Märt:


Obviously :D

Nüüd te olete siis paika pandud :D
Ohjahh.
Ja nüüd telekast väike krimka
Ja siis villased sokid jalga ning tuttu.
Pikk, aga tore päev.

Ja kes leidis omale täna poest maailma pehmeima salli
Koos maailma lahedaimate labakutega??
Rahul olen.
Nüüd närin rauatablette ja loodan parimat :)

Ilusaid unenägusid!  

No comments: