Dec 14, 2010

Juhtub kõigiga nii halba kui head...

Pärast eilset draamat ja värki
Võtsin end täna lõpuks kätte.
Aitab teadmatusest, 
See sööb mind hullemini kui ükskõik mis, 
Mis välja võib tulla.
Esimene samm on tehtud, 
Eks siis näeb.
Mis saab ja on.
Lihtsalt...
Ma olen õnnelik ja rõõmus küll, 
Aga no täielikult ikka ei saa olla ju, 
Kui miski sees koguaeg närib 
Ja mõte töötab pidevalt ühe probleemi kallal.

Seega palun siinkohal ka ametlikult andeks
Oma viimase aja kehva käitumise eest
Ja tujukõikumiste pärast.
See läheb nüüd paremaks.
Kõik läheb paremaks.

Täna, mu armsad ja armsamad
On muide päev number kesneidlugedajõuab
Ja seega 

A song you wish you heard on the radio

Ma petan jälle natuke, 
Sest tegelikult ma alles eile kuulsin seda lugu raadiost, 
Aga õigustuseks ütlen, 
Et Raadio 3-st, mida meie tööl kuulame, 
Seda ei tule.
Ja Uunost, mida ma autos kuulan enamasti,
Pole ma sellele kahh peale sattunud.
Eile oli juhuslikult lihtsalt SkyPlusi õhtu :P

No comments: