Dec 27, 2010

Mõtteid

Esmaspäev on käes
Ja sellest jõulutrallist ja puhkerežiimist
Tagasi reaalsusesse tulla on suhteliselt keerukas.

Samas...
Tänk gaaad, et pühad möödas on.
Need läksid ikka konkreetselt iga päevaga hullemaks.
Nii ilma kui muus mõttes.
Aitas ikka juba.
Veel üks päev ja siis oleks tuumasõda lahti usutavalt.

Oleks ma hingeski aimanud, 
Et minu laupäevaõhtune tujutus ja haigus
Ja väike melodramaatiline pgemine
Niisuguselt lõppevad, 
Ma oleks vist sulgemiseni Kantsis jalga keerutanud
Ja täiest kõrist naerda üüranud :D

Ohjeeee.
Ja lumme upume me kõik ära.
Päriselt.
Ja nädalavahetuseks lubatakse lisa.
Ma kohe ei tea...
Ei taha enam kühveldada seda kraami.
Aitab nagu või :D


Ja kõige lõpuks...
Ma pole kohe üldse tahtnud seda teha
Ja sellepärast ka selline pikk viivitus...
Aga ma võlgnen teile oma videomeemi lõpu.
Ja siit see siis tuleb... Huhhh.

A song that you can play on an instrument

Ja see on tõesti ainus lugu, millega ma hakkama saan :D



A song that you wish you could play 

Hohhohhoooo, nii palju ilusaid lugusid, 
Mida ma võiksin mängida osata... Dumdidum....
Olgem ausad, see oleks täiega EEPILINE, 
Kui ma kitarrisoolot valdaks... In my dreams :D



A song that makes you feel guilty

Ma ei saa isegi aru, kuyidas võiks lugu mind süüdlaslikuks muuta.
Nagu riili-riili.
Aga ma kavatsen endast parima anda.
Et siis...
Ääämmm....
See on ehk kõige lähemal.
Mitmel sügavalt isiklikul põhjusel.


A song from your childhood

Hehh.
Lihtsalt, ärge küsige miks.
Aga siin see on:



Your favorite song at this time last year

See on lihtne.
Üks paremaid detsembrilõpu lugusid maailmas :D


2 comments:

Trixi said...

Taas kord väga head lood, kuigi see polka pole ikka minu maitse :D

Arbuusisuhkur said...

:D Are you kidding??? See on mu muusikaline k6rghetk, kui ma seda lugu laivis esitada saan :D
T2ielik nauding k6igi k6rvadele :P