Dec 4, 2010

Have you ever smiled for too long...

'Til you're aching...
Have you ever laughed 'til you cry, 
'Til you're heart is breaking...

Täna oli väga väga väga hulllll õhtu.
Ja ma olen väga väga väga täis. 
Ja ma ei tea absoluutselt, kuidas ma oma auto kätte saan
Kantsi parklast, 
Aga siiski..
SUUR tänu Märdile, kes lõpuks hoolitses minu eest rohkem
Kui mina tema eest 
Ja Siimule, kes mu  koju tõi, kuigi ma oleks tegelt ise ka saanud :D
Nunnud, nunnud tüübid ikka :)

Gaaad, see õhtu oli lihtsalt HEA :D
Kuigi, olgem ausad, kõigil oleks lihtsam olnud, 
Kui ma oleks kaineks jäänud :P

Ja kuna ma magasin siin mõne asja maha, 
Siis on teil korraga päev 7 ja 8 ehk:

A song that reminds you of a certain event
A song that you know all the words to

Ja siin nad on...
Kindel üritus..
No siin saab ainult üks laul olla ju :D



Ja laul, mille iga sõna ma tean...
On arvatavalt see...
Ehk siis, esimene mis pähe kargas:



Ja järgmisel reedel on nad KKantsis!!
OOTAME :D
See saab überlahe olema :D

No comments: