Dec 5, 2010

Jõulumeemi ka teile :)

Eks ma ikka ise hoolitsesin enda eest
Ja korjasin üles SIIT.
Miks mitte, eksju...
Nagunii pool päeva maha maganud, 
Kirikuski istunud...
Siin see siis on:


1) Kas Sulle meeldivad jõulud? Kui ei ,siis miks ?Kui jah, siis miks? 
Viimasel ajal on see vaimustus oluliselt vähenenud.
Liiga palju poodlemist ja pankrotimülgastes aelemist
Ja igasuguseid muid arusaamatusi- kurbust- pettumust on olnud.

2) Ideaalsed jõulud.
Käivad kahes osas :)

Esiteks, 24. muidugi oma perega, et oleks kuusk ja laud lookas
Ja saun võiks köetud olla...
Lihtsalt selline ülirahulik ja armas õhtu.
Ja teine osa mu ideaalsetest jõuludest
On jõuluõhtu mu kõige armsamate ja toredamate sõpradega, 
Kui me tavaliselt soival päeval vallutame meie maja, 
Kokkame köögis jõulutoitu, teeme kinke ja oleme igatpidi
Ebajõululikult lärmakad, rõvedad ja metsikud :D
Ilma mõlemata ei saagi vist ideaalne olla enam, ma kardan :)

3) Milline on esimene jõulumälestus? 

Me elasime siis maal veel, talus.
Ja ma olin ehk... Kolmene umbes? 
Kui meil käis esimest ja ainsat korda jõulusokk külas :D
Või tegelikult ma ei teagi, mis elukas see oli, 
Mida meie isa etendas ja kellena ta meid ümber söögilaua taga ajas.
Me saime ikka kilada ja karjuda ja lõpuks kinke ka.
 

4) Kas Sa kartsid lapsena jõuluvana ? 
Isegi seda kummalist jõulusokku ei kartnud :)
Meil polnudki midagi karta, sest edaspidi saime kingikoti ukse taha
Ja jõuluvana või jõulusokk meile end enam ei ilmutanud. 

5) Parim jõulumälestus? 
Ausalt öeldes on olnud kõik jõulud omaette toredad.
Kõige viimased ja lahedamad mälestused on eelmise aasta jõulupeost
Sõpradega, sest tõesti sai palju lobisetud ja söödud ja armas oli :)
Perega... Siis, kui isa ka veel oli, oli asi nagu terakese täielikum.
Aga ma ei kurda. Kingitustega seoses tuleb meelde aeg, 
Kui ma Harry Potteri neljanda osa jõuluks sain
Ja terve öö magada ei saanud, sest ma lihtsalt PIDIN teada saama, 
Kas see raamat oota ikka kuuse all ja lugema pidi ka kohe hakkama! :D  

6) Lemmikjõulutoit? 
Meil on viimasel ajal jõuludeks olnud part ja uueks aastaks forell või lõhe.
Ja see part on tavaliselt väga hea ikka :)
Ilma hapukapsata ei kujutaks ka ühtki jõulu ette :) 

7) Kus veedad sellel aastal jõulud? 
Kodus. Loomulikult. 

8) Kas Sul on mingi jõulutraditsioon? 
Meil on kombeks jõulukingid 24. detsembri ööl kuuse alla panna
Ja avada 25. detsembri hommikul.
Ma olen praktiliselt kindel, et selle ameerikaliku kombe juurutas meil ema, 
Kellel ajapuudusel 24. kingitused veel pakitud ei olnud :D
Mingil suvalisel aastal see äkki hakkas, 
Nüüd on sellest päris-päris palju aastaid juba.  

9) Sinu jõulukingisoov?
Ausalt öeldes soovin kõige palavamalt seda, 
Et saaks oma kallitega hästi palju aega koos veeta.
Kelgutama tahaks jõuda...
Ja kingiks tahaks kõige rohkem raamatuid.
Ja see list oleks lõputu praktiliselt.
Kogu Neil Gaimani looming, please :D   

10) Parim kink ,mida oled jõuluks saanud?
See Harry Potteri neljas osa oli ikka täiesti... Noh, emotsioon oli ülev :D

Siis... Eelmisel aastal Birgitilt saadud maleruudulised villased sokid
On siiani VÄGA teema :D Siiani armastan neid väga. 

11 ) Kes ei peaks sellel aastal kinki saama? 
Las saavad kõik. Siis head lapsed kasvavad meil ju vitsata :) 

12 ) Mida soovid oma blogikülastajatele? 
Tulgu teie jõulud eriliselt rahulikud ja õnnelikud ja soojad.
Et me leiaksime endale ja üksteisele aega
Ja eriti seda, et oleks jälle selline jõul nagu lapsepõlves:
Suure ootuse ja hingevärinaga, ärevuse ja põnevusega..
Müstiline :)


No comments: