Dec 15, 2010

Angels fall to the floor..

Tööl oli imelik päev.
Kui oli kiire, oli päris kiire
Ja kui oli vaikne, siis oli lausa kooma :D

Reede on nii-nii lähedal, 
Et ma peaaegu saan puudutada seda juba
Ja ausalt öeldes ootan pärisväga, et jälle Tartusse saaks.
See saab tore olema, ma kohe tunnen seda.
Lõbus ja armas ja chill ja cool :D

Sain kantsis teed, sain suitsu teha
Ja sain täieliku üledoosi oma lemmikvedadest :D
Homme on väike kokanduslik käeharjutus, 
Teen posu oma eriti hädi juustuküpsiseid
Krissi sünnipäevapeoks
Ja tegelikult tahaks homme omale paar kirsiõlut ka ära osta, 
Et reedel kiiresti liikuma saaks.

Vaatab, kuidas läheb.
Tuju on tüüne.
Tegelikult on päris-päris hea olla.

Ja täna, neile, kes seda muusikaasja ikka ootavad, 
On päev number... Ööömm... 20 või midagi sinnakanti
Ja seega:

A song from your favourite album

Ohh, deem, neli albumit tuli pähe, 
Mida ma hullumoodi käiata viitsin.
Aga aususe huvides peab ütlema, 
Et jäägu need uuemad kuhutahes, 
Kõige pikemalt on mul autos siiski käianud
Guns N Roses ja Chinese Democracy.
Ja ei saa küllalt.
Lihtsalt kõige parem plaat, 
Mis pikkadel sõitudel peale visata. 
Reedel nüüd muide ongi jälle selle võimalus :)

Ja sealt üks paremaid lugusid:



Jahh, ma tean, et Axlil on probleeme seal hingamise
ja laulmise ja liikumise ja rütmiga ühel ajal, 
Aga ma leidsin, et laiv annab asjale siiski palju juurde.
Tõega, üks parimaid laule. 

4 comments:

Trixi said...

Issand kui vana video, Axlil on veel patsid :D

Arbuusisuhkur said...

Jeeahh, kui ma laiviversiooni otsima hakkasin, siis avastasin, et neil polegi jalaga segada neid kontsertvideoid :D
Aga nunnu siiski :P

Trixi said...

Mõne teise loo omasid on palju rohkem. Nunnu jah, mulle hakkasidki need patsid meeldima juba...ja nüüd neid enam pole.

Arbuusisuhkur said...

Ahh, Axl on yldse igal moel t2iega pandav :D
Patsid v6i mitte patsid :P