Dec 2, 2010

An evening out with my favourite brothers :D

Täna oli armas teeõhtu kantsis.
Mulle ikka väga meeldib see tuhandest miinuskraadist
Kantsi laekumine ja kolme kruusi tee hinge alla panemine.
No lihtsalt nunnu nohh :)

Ja täna, my friends, 
On päev number kuus ja: 


A song that reminds you of somewhere


Ohh, ma mõtlesin sügavalt ja pikalt...
Ja leidsin, et vott, 
Mul on ideaalne Tartu-soundtrack olemas.
Aga palun:




Edit: Kummaline on lugeda, 
Kui imelik ja all over the place
Ma olin eelmisel aastal samal ajal.
Nii katki, et iseendast hakkab kahju.
Ausalt öeldes olen ma aastaga pika maa maha käinud.
Ja palju enesekindlam ja õnnelikum.
Ma olen lihtsalt nii...
Rahulik.
Sest hetkel on tunne, 
Et miski ei saa mind enam iial nii tükkideks rebida.
Mitte kunagi.
Ma ehk eksin, aga kindlam ja stabiilsem tunne on küll.
Ma tahan lihtsalt rahu ja õnne, tänan väga :D
Seda pole palju palutud ju? :P

No comments: