Dec 7, 2010

A nice day of guitar.

Täna oli meil Andresega esimene kitarritund.
Nunnu, nunnu, kui koba ma olen :D
Täitsa võimatu tundub esialgu kogu see värk, 
Aga ma kavatsen tõsiselt käsile võtta ennast :P

Ja mis muud kui...
Ma olen SUPER õnnelik ja uhke
Oma lemmikvennaste üle, 
Kes teevad veel suuri tegusid :D
See on kõik nii vägev ja lahe ja hirmutav
Ja hetkel veel lahtine ka muidugi, 
Aga ma olen ikkagi nende eest väga õnnelik :)

Täna, muide, on päev nr 11 ja:

A song from your favourite band

Mis on no...
No väga-väga raske ülesanne....
Tegelt tahaks siia suurema koguse Revolverit üles surada, 
Eriti reede valguses, 
Aga kuna siin ühes postituses juba kaks lugu sai lingitud, 
Siis jätame selle vahele
Ja võtame midagi natuke...

Vot.
See on tõesti üks uuemaid lemmikuid
Ja üks üliÜLIhea lugu :)

No comments: