Dec 5, 2010

I say brrr, it's cold in here..

Meil oli väga-väga külm 24h.
Uskumatu ikka :D
Aga samas lahe ka muidugi.

Eile kell viis startisime, 
Põhjakast ja Statoilist läbi, 
Võsule.
Korter oli külm nagu hundilaut, 
Panime mingi miinimumkütte sisse, 
Luristasime kruusi kuuma glöggi
Ja kolisime tagumisse väiksesse tuppa, 
Eeldades, et selle kütmine lähe kiiremini.
Polnud tegelt päris nii :D

Kokku oli meil vist kolm tekki
Ja me kõik lõdisesime terve aja :D
Aga kaks filmi sai enamvähem ära vaadata, 
Ma suutsin mingil hetkel õllepudeli ümer ajada
Ja Andresel oli nagu totaalseid raskusi 
Minust eemale hoidmisega :D

Ma mäletan seda, 
Kuidas igasugused asjad mind pidevalt
Meeletult naerma ajasid
Ja ma lihtsalt EI suutnud olla :D
Aga beisikli...
Jahh, nii hullu asja vist enam ette ei võtaks :D
Vahepeal oli ikka väga-väga külm ja karge tunne.

Hommik algas meil kell kaheksa juba, 
Kruus kohvi hinge alla, 
Vesi kinni, elektrinäit, 
Koristamine, 
See, kuidas kutid mind mööda korterit jälitasid
Nagu kodutud kutsikad.. :D

Ja kella kümneks Kadrinasse.
Sest Andresel oli väikest sorti esinemine seal.
Ja me saime osa väga nunnust
Teise advendi jumalateenistusest.
Mis oleks veel ilusam olnud, 
Kui kirikus poleks NII TOHUTULT külma olnud!
Nagu eilne veel piisav poleks olnud :D
Mul vahepeal hambad plagisesid nii hullult, 
Et Andres tagus mind küünarnukiga.
Ja noh, siis mind ajas naerma.
Ja siis ma pidin kaht asja tagasi hoidma juba:
Külmakrampe ja naerupurinat.
Aga omamoodi äge ikkagi. 
Üle pika aja sattusin kirikusse.
Ja see jutt on iseenesest ju ilus ja armas, 
Aga jah, see külmus võttis lõpuks nii võimust, 
Et ma ei suutnud eriti keskenduda isegi.

Nüüd kodus, 
Mulgikapsad soojenevad pannil
Ja üleüldse on väga mõnus olla. 
Nüüd peaks minema, pea ära pesema
Ja ehk natuke magama.

Hullud plaanid küll, 
Aga nalja saa koguaeg ikkagi :D

Mmm.
Ma mäletan küll.
Täna on päev nr 9 ja:

A song that you can dance to

ja ma tean no nii TÄPSELT, 
Mis siia tuleb.
Kantsis ma alati tellin seda, 
Kui Ivari ja Märt puldis on
Ja see võtab lihtsalt 100% jala tatsuma. 
Ma olin suvel laivil kaaaaa!!!! :D


Palun, siin on teile tantsuhitt:


No comments: