Dec 19, 2010

Unless you love your life will flash by...

Ühel päeval saab kõik selgeks.
Ja me mõistame kõiki asju.

Elu läheb nii pagana kiiresti
Ja mul on pidevalt tunne, et ma olen paari sammu võrra maas.
Mul on pidevalt tunne, et ma ei suuda oma ajast viimast võtta.
Mul on tunne, et see kõik on lõpuks asjata.

Ja ei, ma pole depressiivne.
Lihtsalt...
Mõtlik :)

Ma kardan, et see pole tõsi, mis nad ütlevad.
What goes around, comes around.
Ma arvan, et alati ei saa sa seda, mida annad.
Mõnikord saad sa hoopis rohkem.

Kas ma olen teile ikka öelnud, 
Kui eluliselt olulised te olete?
Kas ma olen näidanud, 
Kui väga ma teist vaimustun?

Kas rohkem hakkaks juba kummaline tunduma? :D
Sest päriselt ka, 
Ma ei fäänsi mitte ühtegi oma kallitest sõpradest.
Ma lihtsalt... Armastan :)

Teeme siis õhtul ikka midagi, eksju?

No comments: