Dec 9, 2010

All you see is snow!

Hohhoohhhhoooo, 
Kus on õues ilmake!
SELLISED hanged, et...
Ma olen siiani oma pesukoti üle super uhke, 
Et ta neist lummetuisanud
Ja esimesel ringil ka terve päeva sahkamata tänavatest
Läbi tungis!
Paju tänav oli ikka nii lumme mattunud, 
Et ma alguses küll kartsin, 
Et veedan öö Trumanite juures :D


Aga jõudsime Andresega kantsi, 
Ma sain oma tee, 
Nosisime kummikommi
Ja läksime koju tagasi :D


Ma ei kujuta ette, 
Mis valemiga see Revolveri laiv homme toimub, 
Aga parem toimugu :D


Ohh, ma armastan selliseid maailmalõpu tundega ilmu tegelikult...
Nii sürr ja kummaline on sõita
Ja vaadata, kuidas asjad üritavad toimida :)


Aga täna on päev nr 13 ja:


A song that is a guilty pleasure


Et siis selline lugu, 
Mida ma ainult kodus, oma toas, lukus ukse taga ja klappidest kuulan? :D
Deem...
Las ma mõtlen...


Ma eriti ei häbene midagi oma muusikamaitsest, 
Aga mõned lood vist tõesti on, 
Millest päris plaati ei koostaks
Ja avalikult ei fännaks...


Eeee...
No näiteks see, ma arvan:




Selline goody-goody heatuju lugu eriti tibiliku videoga :D
Aga vahel kohe kulu nii ära :) 

No comments: