Dec 26, 2010

I still believe it's you and me 'til the end of time.

PALUN teeme nii, 
Et tänane päev ei kordu enam mitte kunagi, eks?

See oli igatpidi liiga... Kõike.
Hea uudis on, et kogu see vahutav emotsioon mu sees
Andis piisavalt kütet, 
Et terve garaažiesine pmst puhtaks rookida
Ja lund metsa alla vedada veel.

Aga pole ikka päris hea tunne, 
Kui...
Ohdeeemjuu.

Kui ma kedagi kuidagi solvan kunagi
Või haiget teen või sitasti suhtun, 
Teeme nii, et te sõimate mu korra sajaga läbi
Ja siis on kõik korras.
Pole aus ähvardada mind maha jätta.
Mul avanevad need veekraanid ikka ülilihtsalt. 
Ja mu vaene pere pidi siis jõulu teise püha
Veetma vaadates, 
Kuidas ma tundide kaupa lihtsalt töinan.


Ma ei saa muudmoodi lihtsalt.
Te olete kallid kõik.
Isegi kui misiganes.


Ja jahhh, eilne polnud meie erdaim hetk, 
Polnud tänane ka.
Aga hoiame ikka kokku, okei?


Mu vaene süda ei pea sellisele tambile vastu.

Teeme, et nüüd on rahu.

Kohe pikka-pikka aega.

No comments: