Dec 29, 2010




Eks see oli tore, kuni kestis.
Päris kena teist mulle näidata, 
Milline tunne on, kui sul on sõbrad.
Tänks heategevuse eest.
Ise olin loll, eksju, et uskuma hakkasin, 
Et mul päriselt ongi mingi reaalne...

Armas.
Noh, jah.
Mida mul veel öelda?

Polegi nagu midagi, 
Tänan, et väikese vaese poolearulise minu eest
Kõik rasked ja olulised otsused ära teete.
Muidu ma võiks äkki ise hoopis teisiti otsustada vms.
Oi, seda me ei tahaks.

Teate...
Ma ei jaksa, ma ei taha, ma ei suuda...

MIS TE KURADI TÜRAJÜRID EI TEA SIIS, 
KUIDAS TEIE LOLLAKAS DEBIILNE KÄITUMINE MULLE MÕJUB VÕI???

ON MUL VAJA SEDA??
ON SIIS VAJA VÕI, MIS???

PALUSIN ÄKKI FAKING ISE, ET TE MIND TÜKKIDEKS REBIKSITE KOGUEAEG????
MIS MA TAHTSIN SEDA VÕI?
PALUSIN???

KERIGE KÕIK AUSÕNA, 
MA OLEN KURADI POOL ELU ÜKSI HAKKAMA SAANUD, 
SAAN EDASI KA.

MIDAIGANES. TÄNKS. 

3 comments:

Anonymous said...

Värskendav :D
Sõbrad kindlasti rõõmustavad.

Relika said...

No kle, rääkisime ju sellest.
Sul oli ju riskianalüüs tehud ja puha.
" tean millega riskin ja olen valmis seda hinda maksma jne jne jne.." ....???
Rääkisin ka seda et esimese sõna peale ei ole vaja nutma hakkata ja nii edasi.
Ta ei mõtle kui ütleb vihahoos.. SEDA rääkisin ka.

Arbuusisuhkur said...

Sõbrad usutavalt siiski ei rõõmusta.
Ja rääkisime küll.
Aga ma lihtsalt pole selline ja kõik.
Ei suuda külmalt võtta.

Ütleme nii:
Kui mina tahan teiega suhelda, siis pean välja kannatama ja kui teie tahate minuga suhelda, siis peate aru saama.
Kogu diil.