Oct 4, 2010

Update

Pmst oli meil maailma tegusaim ja lahedaim viikend.
Reedel Tarus, laupäeval ootamatult kaa, 
Eile koju...
Ja veel enne kui me Rakvere piiri ületasime, 
Genereerisid Gita ja Andres Tallinna mineku.

:D I love unexpected plans!
Et siis koju, seljast riided, milles ma 2 päeva järjest elanud olin
Ja korralik dush, asjad lahti pakkida...
Siis helistas Zaku ja ma nägin linnas tema ja Vihula ka ära.
Kui kaua sellest nüüd siis on, 
Kui ma viimati Danelit nägin?
Mina küll enam ei mäleta!

No igastahes, siis Andrese juurde, 
Rahvas peale, poest läbi ja teel me olimegi.
Esimene käik Solarisse - kinno ja raamatupoodi.
Mul on nüüd lisaks häälestajale ka raamat
Kitarrimängu kohta.
I'm very pleased.
Film oli Eat, Pray, Love
Mis iseenesest oli sutheliselt uplifting film ja nii, 
Aga parim koht oli ikkagi see, 
Kus ma oma liitrise Pepsi käest maha pillasin
Ja päris suur osa sellest Andrese sülle lekkis.
Sorry :D

Siis käisime Kristiines poes
Ja istusime Andrese-Gita korteris natuke ja vahtisime telkut.
Ja kella kaheteist paiku oli roadtrip tagasi koju.
Ma kella kahe ajal sain magama ja suht unepuudus on, 
Aga deeeeem see oli hea nädalavahetus!
Nii tegusat ja vgevat asja
Ma reedel Rakverest startides küll ei lootnud :)

Aitähhh veelkord k6igile osalistele!!
Life is pretty perfect at the moment :)

P.S. Ma loodan nüüd täna koju j6udes
      Fotodega ka tegeleda ja neid peaks tänase jooksul nägema juba.
    

No comments: