Oct 2, 2010

Sünnipäeva aftekas

Niisiis.
Ma kohe kainda teadsin, 
Et see joomine ei saa mu tervisele kasulikuks.


Lõpuks tulid Valmar ja Janek ka kohale
Ja me saime šampad lahti korkida.
Woohooo.
Or not :D
BNaljakas osa oli see sõnaseletusmäng, 
Millega Birx ja Kriss lagedale tulid.
See oli kohati lihtsalt üüberhea :D


Ja mingil hetkel me muidugi roomasime välja
Ja muidugi olin ma selleks ajaks suutnud lõdvalt
Neljast šampapudelist kaks ja pool õksi ära kaanida
Ja ma olin ikka VÄGA in the zone.


Möku ees ma üritasin pingil magada
Ja Kusagil Zavoodi kohapeal tõmbasin lihtsalt korterise tuld.
Aga kuna ma pole selle paiga resident, 
Puudus mul muidugi võti
Ja tohutult heas idee tundus autos öö mööda saata-.
Mingil hetkel saabusid mu sõbrad mudugi
ja suure kolkimise ja karjumisega said mu välja sealt.


Hommik oli tuumaplahvatuse järgne tühermaa.
No nii paha ei anna inimlikult olla ;D
Ma magasin ja magasin ja magasin
Ja kui Jane ka veel helistas ja meie deidi tühistas, 
Siis tundsin ma end kohe eriti vabalt magamise rindel.


Ärkamine uuesti kella kahe paiku, 
Pille ja Maarja linnaserva hääletama
Ja ise Eedenisse Hessi.
Mmmmm, see peekoniburger kulus tohutult ära!
Ja see kaks ja pool liitrit koolat kahh.


Pakkisime end Leeni juurest kokku
Ja kolisime Arti juurde üle.
Ma ettevaatlikult jõin pudeli õlut, 
Aga tunne on siiani päris hell.
Ma alles kaalun neid kaht siidrit, 
Mis ma eile omale Leeni külmikusse mustadeks päevadeks olin peitnud.


Täna õhtul käisime linnas, 
Istumine Piros, eilsete eredate mälestuste meenutamine, 
Õks väike teene pargis ligiastunud tüdrukutele, 
Kes palusid meil täiest kõrist kaamerase
PALJU ÕNNE karjuda.
Mis oli omal tagasivaataval kombel täiesti asjakohane enivei :D


Ma olen ühesõnaga endiselt superrahul oma sünnaga, 
Kõik oli nii ilusad ja armsad ja toredad ja ülimad.
Mul on endiselt kahju Maarja ja Pille pärast, 
Kes pidid häälega koju minema, 
Sest me otsustasime viimasel hetkel Tartusse jääda.


Aga pmst...
Te olete mul endiselt kõige paremad
Ja see sünna on raudselt mu kõigi aegade sünna top 3-s.
Aga noh, meie seltskonna puhul ei saagi vähemat loota, right?


Tervitused Tartust.
Homme jälle Virumaal
Ja sellest mullist edukalt väljas.


It was epic, though :D

No comments: