Oct 1, 2010

I am not a robot...

Ma olen täna ringi jooksnud nagu hamster rattas.
No lihtsalt niiii kiire elu on :D
Ja me kõik teame, kuidas mulle meeldib tempokalt elada :)

Mulle täiesti meeldib majandada ja korraldada
Ja planeerida ja susserdada.

Tööl oli inimlik täna,
Kohe peale tööd koeraga õue, 
Siis kaupsi, kärutäis kraami igasugust, 
Siis koju, tordipõhi ahju, riis keema, 
Kõne Evelinilt, linna, Bamboo, vestlus, 
Palju süümepiinu ja asju...
Siis Saastakas, õllekast,
Evelin koju, ise ka, 
Kods riisisalat valmis ja juustuküpsiste taigen ka...
Nüüd on hästi väljateenitud puhkuse koht :)

Ma ootan homset juba pikemat aega
Ja see on esimene suurem üritus, 
Mida ma korraldan, 
Kus mul on tunne, et asjad lähevad täpselt plaanikoahselt.
Ptüi-ptüi-ptüi.

Ma luban, et kirjutan midagi asjalikku ka, 
Aga mõnel päeval, kus ma pole nii ogaraks jooksnud end.
Ma saan aru küll, et pole kuigi põnev juba ma-ei-tea-mitmendat päeva
Ainult mu roosamullilisi sünnipäevateemasid lugeda :D

No comments: