Oct 18, 2010

Spooky scary stalker sh**

Kell on üks öösel ja ma pole ikka veel 
Seda võõrast kodutööd ära teinud.
Selle asemel olen ma oma aega sisustanud
Glee hooaegadega ja msn-imisega ja kesteabmillemuuga.


Ja heietanud igasugust ülemõtlevat jura
Ja siis tundnud end kohutavalt
Ja ma olen praeguseks juba surmkindlalt veendunud, 
Et inimesed kardavad ja väldivad mind.
Ma pean ära lõpetama
Selle iga oma sõna analüüsimise.
Ma pean ära lõpetama selle ülemõtlemise.


Ja tegelikult peaksin ma hoopis alustama
Vabatahtlikest ja vabatahtlikkusest rääkiva inglise keelse esseega.


Oujea.


P.S. Ma teelt ei ole päris nii hull kui tundub.
      Ja kui üle viskab, andke teada.
      Ma tõmban tagasi veits siis.
      Päriselt.
      Enamvähem.


P.P.S. Ei, ma mõtlesin ringi.
         Kui ma psycho välja paistan, 
         Siis ma ikka ei taha sellest teada.
         Varjake seda fakti minu eest ja ujuge vaikselt eemale.

No comments: