Oct 10, 2010

Love is great

I feel crappy and happy at the same time.

Ma olen tänasest üüüüüliväsinud, 
Aga siiski oli väga-väga hea kaa :)

Ma kohe armastan neid trippe oma musidega
Ja ma kohe armastan nendega aega veeta
Ja ma kohe ARMASTAN neid päevi
Kui ma oma käpad reallselt nende külge saan.
Veel üks põhjus armastada nädalavahetusi.

See ebaõiglaselt maitsev keeks, 
Mida meile Gita ja Andrese juures pakuti
Oli suureks boonuseks veel.
Ma pean teadma:
see on pulbrist tehtud ju, eks?? :D
Ei saa ju olla et see igakord nii hea välja kukub muidu :P

Ivarit nägin seekord hetkeks ainult, 
See polnud kena.
Ja ma loodan, et ta hakkab end kiiresti paremini tundma :)
Ma ise hakkan ka vaikselt kurku valutama siin.
Mul on kerge mure enda pärast.

Ereti tagantjärelesünnipäev oli täna.
Suht see reegel, 
Et alguses ei saa vedama, pärast pidama.
See kaardi/joogimäng ei vea iial alt vist :D
Need naljad selle käigus on hüsteerilised!
Nagu see, kuidas Raigol oli "ei" ja "jaa" keeld
Ja ta millegipärast arvas, et ta pluus on helikindel
Ning ütles selle varju: "jaaaa!!!"
Kas me kuulsime või me kuulsime? :D
Ja veel sada nalja sellist, mis kõik paugupealt meelde ei tule, 
Aga no kurgu sai kähedaks hirnuda
Ja üldse hea oli neid kõiki üle saja aasta näha jälle.
Ma loodan, et nad pidutsevad seal Lokaalis praegu sajaga
Minu eest ka.


Ma isegi oleks kaalunud ehk täna mingit klubivarianti, 
Kui ma pikast eilsest ööst ja tänasest sõidust
Ja sellest KOOOOHUTAVAST šoppingust
Nii surnud poleks.
Kaks pudelit energiajooki lubasid mul peol kella üheni vastu pidada, 
Aga see oli mu piir ka :)


Ma olen lihtsalt....
Rahulolev.
Nii ilus sügis on, kenad ilmad, tšilllllllllll :D

Ma keelan endal mõelda asjadele, 
Mida ma kontrollida ei saa.
Ja vahel ma ikka valutan ja mõistatan ja närvitsen, 
Aga ma ei saa lubada endale sel võimust võtta.
Mõned asjad lihtsalt lähevad nii.
Ja mõnikord ei saa kõike ideaalselt.
Võtame parima ja jätame ideaalse unistustesse :)




Ahjaa. Ja kinno me ei jõudnudki.
Lihtsalt mainin.
Et noh, Rocca al Mares hängisime hoopis
Ja vaatasime Andrese-Gita juures Fox Crime'i :D

No comments: