Oct 15, 2010

Remember, it's important

Te olete mul kõige erilisemad, imepärasemad inimesed.
Te olete tähtsad ja olulised
Ja uskuge või mitte, 
Aga ma ei usu, et ilma teieta oleks mu elu pooltki seda,
Mis ta praegu on.

Te teate, ke ste olete.
Minu hullumeelne bunch :D
Ma ei arvanud, et selliseid inimesi võiks olemas olla
Ja ma ei uskunud, 
Et võin end kord nende hulka kuuluvaks lugeda.
Ja ma päriselt ka ei mudaks mitte ühtki detaili teie juures.


Ma loodan, et õigustan kunagi kuidagi
Kogu seda usaldust, mida minu suhtes üles on näidatud.
Ma loodan, et me jääme kestma :)


Olgu teil ilus-ilus päev.
Teadke, et on keegi, kes teile mõtleb.

Ja ma ei unustanud mitte kedagi!
Te kõik olete nii tähtsad, et hirm hakkab :)

Nii palju inimesi ei saa olla, 
Kellega nii palju ühist on ja pidevalt nii palju rääkida :D
Ja keda alati niimoodi ootaks, 
Kui nad eemal on.


Leeni, lähme välja täna, okei?
Ma hakkan siin kodus imelikuks minema
Ja kahtlasi mõtteid mõtlema :D






Anna mulle oma hingehaavad
Anna oma armid ja su silmaveed.
Anna minu hinge oma rasked taagad,
Anna see, mis valutab su sees.

Anna minu kätte oma sina.
Anna kõik ja anna enam veel.
Ära tõmba üle mälestuste lina,
Ära peida ennast minu eest.

Anna mulle oma õudsed hirmud.
Anna oma pimedaimgi viha.
Anna oma lapsepõlvekillud,
Oma kõige piinlikumad ihad.

Las ma vaatan sinu hinge sisse.
Las ma sorin sinu peas.
Lasen ennast sinu hingamisse,
Võtan vastu sinu vead.

Lase mulle ennast tunda.
Luba korraks lähedale.
Minule ei pea sa aru andma,
Minu jaoks sa lihtsalt... ole.

Usu, looda, ära anna alla.
Tea, et kõik on ikka võimalik.
Julge ikka sina ise olla,
Sa oled kellelegi sellisena jube vajalik.

No comments: