Oct 19, 2010

Hoogtööpäevak.

Hahh, näete! 
Ma suudan küll eesti keelseid pealkirju panna
Oma postitustele!

Esiteks:
Ma naersin end just ribadeks, kui seda lugesin:
Pocahontase lühikokkuvõte
Minge, vaadake, lugege, naerge kaasa :D

Teiseks:
Täna on üldjoontes olnud üks pagana shitty päev.
Kohe päriselt.


Algas sellega, et ma ärkasin haigena
Ja ema vedas mind autot koristama
Ja ma kuulasin kogu see tund aega ta undamist
Teemal maeiteamissestmablokkisinkõikärajakuulasinlinnulaulu.
Ja tööl oli õhtune päev, mis läks üllatavalt libedalt, 
Aga on iseenesest natuke kurnav, 
Sest me lõpetame nii hilja lihtsalt.


Kõik läks paremaks, 
Kui ma Evelini kätte sain ja me Bamboo-treti tegime.
Nii head nuudlid nohh :D
Ja ta on tegelt täitsa arvestatav vestluskaaslane, 
Kui sa suudad kuulata pikki heietusi teemal
a) kui paks ta on
b) tema suhteprobleemidest
c) kingad/riided/voodikatted mis ta vahepeal ostnud on
d) mika kurat sa nii vait oled ja ilmselgelt sa ei kuula ka??! :D


Ehh. Koju, msn ja toakoristus.
Ei lähe just eriti hästi kokku.
Sest paratamatult minusugune ei suuuuuda selle tööga algust teha.
Nojahh, olen jahh veits korratu inimene!
Aga mul on süsteem selles kaoses nohh :D
Riideid on lihtsalt PALJU kergem leida ja sobitada, 
Kui nad on kõik kirjutuslaual kuhjas
Ja mul on kõiki neid filme ja raamatuid VAJA ju,
Mis mul voodi ees/all vedelevad.
Ja keda see paarikuine tolmukiht enne tapnud on?
Ja üldse... 


Aga kuidagi ma ikka hakkama sain.
Ja kogu ruum lõhnab Super10 puhastusvahendi järele
Ja on üllatavalt kena :D
Ma avastasin oma kraamiseinalt auke
Ja nüüd on mul sada ideed, mida ma sinna panna tahan.
Ja sünnapildid tahan ära ilmutada.
Aga ei, ma olen tubli olnud, 
Kõigest hoolimata.
Ja paha tuju kadus ka mingil hetkel selle askeldamise keskele ära :)


Minu koristamise soundtrack oli vaheldumisi

See:
http://genero.tv/watch-video/7650/#

See:



Ja see:




No comments: