Oct 30, 2010

Feelin' so damn good, I could dance with myself :D

I have had a great morning.
And it'll be a great day.


Ma tahan, et täna tuleks mõnus Halloweeni õhtu.
Teoreetiliselt on hetkel isegi tunne, 
Et oleks ikka võinud kostüümikas ka olla.
Hetkel küll nokitseks selle kallal :D


Too much coffee,
Too much love, 
Too many dreams.


Kui ma üldse midagi vihkan, 
Siis on see inimeste huvipuudus.
Maailma vastu, elu vastu, teiste inimeste vastu.
Kuidas sa saad elada mingis piiratud mullis, 
Kui iga hetk toimub maailmas nii palju olulist ja vägevat?

Kui miski mind üldse närvi ajab, 
Siis on see raiskamine.
Aja, raha, heade võimaluste, heade inimeste raiskamine.
Suurte tunnete raiskamine...
Iseenda raiskamine.

Kui miski üldse mu südame soojaks teeb, 
Siis on need lahedad inimesed, 
Hingesugulased, 
Mälestusväärsed momendid
Ja Pikad-pikad jutujamised
Pikkade-pikkade autosõitude ajal :)

Ma olen lihtne tüdruk lihtsate soovidega.


One day you'll know...
And I won't have to say a word.
One day I will learn to show
All the things you never heard. 


No comments: