Oct 30, 2010

My Friday Afternoon...

Mul oli täna arvatavasti üks kiiremaid päevi üle pika-pika aja.
Aga väga mõnus oli ka.
Ma olen lihtsalt metsikult väss ja unine.
Seega teeme kiire sprindi läbi mu päeva ja ruttu magama :D


Äratus kell 07.20,
Hommikusöök kell 07.35
Tööle kell 08.05
Esimene patsient kell 08.30
Viimane patsient kell 11.50,
Aga päev oli hull ja jäime viis minutit ajast maha, 
Seega reaalselt hoopis 11.55...
Lõpetasime viimasega kell 11.40, 
10 minutit plaanitust hiljem,
Siis koristamine ja asjad kokku ja koju.
Kuna meie viimane inimene oli Mäss
Ja sai lubatud ta linna viia, 
Siis maja ees autode vahetus, 
Mäss linna, proteesiproovid polikasse, 
Tanklast kütus ja koju.
Ema läks Tallinna, 
Mina sain umbes pool tundi voodis aeleda
Enne kui Märt ja Arti tehnikaveoga algust tahtsid teha
Ja ma linna pidin minema, et abiks olla.
Mida ma suurt polnud, aga see selleks :D
Proovikast kraam, Kantsi, seal see püsti, 
Vestlus Olegiga...
Tagasi Trumanite juurde, 
Seal oli meil Märdiga väike möödarääkimine
Ja kui ma juba arvasin, et võin poodi koola järgi sõita, 
Arvas tema, et me läheme veel kantsi tagasi trumme sättima
Ja ma olin juba tagasi sõitmas ja oma viga parandamas, 
Kui kohtasin teel Maarjat, kes sammus Selveri poole.
Viskasin ta ära sinna, siis Märt, korraks proovikasse, 
Et võõrale trummistatiivile küüned taha ajada ja Kantsi tagasi.
Seal polnudki tegelt vaja trumme näppida, 
Sest bänd oli vahepeal kohale jõudnud ja tegeles asjaga.
Seega tegime väiksed kohvi ja koola
Ja üritasime üle trummisoolode juttu ajada.
Ei õnnestunud eriti.
Uueasti proovikasse, et kellelegi mingid võtmed anda.
Passisime Pikal tänaval maja ees ja rääkisime sisekujundusest jälle
Tunnikese või nii :D
Leeni helistas, leppisime kella kaheksaks kokku.
See jättis mulle poolteist tundi vaba aega veel.
Läksime poodi, viskasin Märdi Tangi juurde
Ja tormasin koju koera toitma.
Koeraga õues, toit jahtuma, linna.
Arti kätte kidravõim, mis Kantsis üle jäi,
Kümme minutit tühja passimist, Maarja kaasa, 
Leeni juurde, sealt Vaala, sealt minu juurde,
Koerale toit ette, film valida, film peale...

Vaatasime The Gamer'it
Millest ma heameelega räägiks pikemalt filmibloogis homme, 
Aga PALJU verd ja lendavaid kehatükke.
VÄGA advanced ja karm värk.
Kui film läbi, linna tagasi...
Arti helistas ja teatas, et davai, talle ka järgi.
Väga solvav on niiviisi käsutatud saada ikka :D:D
Arti peale, Kantsi.
Märt sebis mind kõige selle raske töö peale tasuta sisse,
Mis oli ülikena, sest rahaga on kitsas...

Bänd oli üllatavalt hea
Ja ma nägin üllatavalt palju tuttavaid.
Ma ei teadnudki, et ma Mariiga nii hästi läbi saan ikka :D
Ja siis...
Siis me vaatasime muusikat ja ajasime kõigiga juttu
Ja nalja sai ja oleks kauemaks jäänud, 
Aga uni hakkas niitma.
Marii ja Leeni koju, ise ka, 
Koer välja, koer tuppa, koer pessu, sest ta lasi end täis, 
Telekas mängima, sari Kummitus Investigation Discoverylt,
Hirm oma elu pärast, 
Villased sokid jalga, kapsik selga, 
Hambad pessu, nägu pessu, 
Koer voodisse, ise järgi
Ja siin ma nüüd olen.


Head ööd, te hullud musirullud!
I'm out :D
Homme Kantsi Halloweeni peol näeme, EKS????
Stripparid ju ikkagi :D


Jubekoleõudselt armsad olete :)

No comments: