Oct 17, 2010

I'll follow you until you love me..

Kes palju teeb, see palju jõuab...

Olen täna kokanud, maganud, 
Saunatanud, Tallinnas käinud
Ja mõnusas seltskonnas aega veetnud :)


Tallinnas käiguga oli nii, 
Et Evelinil oli ootamatult vaja minna ja...
Roadtrips are always the best things ever :D


Kell kaheksa saime kokku ja hakkasime liikuma, 
Kella poole kümneks olime kohal, 
Viisin ta bussijaama juurde ära
Ja sõitisin terve pika tee üksi tagasi.
Niiiii mõnus oli :D


Ma muidugi pidin kohekontrollima, 
Mida vennad Trumanid teevad ja kuda sünna on, 
Aga kuna Andres oma telefonile ilmselgelt vägevas möllus
Isegi vastata ei suutnud, siis jäi suitsuidee ära
Ja hiljem, Tallinnast juba lahkudes viskasin Märdi suunas väikse messi teele.
Et nad ikka teaksid, kui lähedal ma olin :D


Tagasiteel sadas tihedat laia lund
Ja see oli suht maagiline sõit.
Keeruline küll, natuke skeeri ka, 
Aga õnneks said just täna hommikul autole naelikud alla :)
Kuna Evelin oli minnes DJ'd mänginud
Ja Narva maanteel mu kehv autoraadio jaamu ei leia,
Siis kuulasin tagasiteel ka mingit x-aegset plaati, 
Mille Evelin mu plaadikotist välja oli kraapinud.


Ja see muusika oli mu kunagine täielik lemmik. 
Selline soft pop, hästi leebe ja magus.
Ja ma olin jälle 16, 
See aeg ja need mõtted tulid kõik tagasi.
Mitte halvas mõttes, 
Mitte depressioon või masendus, 
Aga selleaegne mentaliteet ja suhtumine...
See inimene, kes ma siis olin, 
Poleks iial uskunud, et elu võiks olla selline, 
Nagu ma praegu seda elan.
16-aastane mina ei näinud oma paremateski unistustes
Seda endaga rahulolu ja enesekindlust, 
Milles ma praegu suplen :)

Ja oli lausa maaväline tunne veeta tund aega autos,

Mis rühib läbi tiheda lumetormi 
Ja elada läbi oma poolunustatud minevikku.
Just sellepärast ma autosõitu nii väga armastangi.
Piiramatu aeg, mida kulutada eksklusiivselt iseendale :)
Ja nii palju saab läbimõeldud ja selgeks!


Nii palju mõnusaid õhtuid, nii palju mõnusaid inimesi,
Nii palju väärt hetki.



Ja nii vähe korralikku und :D



No comments: