Oct 11, 2010

Motionless..

Ma olen närviline ja rahutu ja...
Deem, keegi keerake seda mu sees vähemaks!
Ma tahaks lihtsalt... Midagi.

Ma hingan nii sügavalt sisse, 
Et kopsud valutavad. 
Aga inspiratsioon puudub,
Mu unenäod on värvitud.
Isegi mitte must-valged enam.

Ma olin poes ja avastasin alles hiljem autos, 
Et üks püksisäär oli koguseaeg
Olnud üles keeratud. 
Tahtmatu rebellion.


Ma vajan midagi teistmoodi.
Midagi ootamatut ja enneolematut ja inspireerivat.






Jah, see on tõsi.
Mul on nädalalõpu lõpu masekas.


Only 7 more hours before work.
And 5 WHOLE DAYS before antoher weekend.
Before LIFE.


Ma lähen magama, 
Et töö kiiremini kätte tuleks.


Kus on nüüd need inimesed, 
Kellele keset ööd helistada, 
Koos suitsu teha ja linnast minema hiilida?
Mul on nagu meeles, et kunagi mul oli selliseid.
Ammune minevik.
I'm tired anyway.








I LOVE YOU. 
Never forget it.   
Write it into the palm of your hand.
Have it tattooed on your arm.
It will never fade away.

 

No comments: