Oct 15, 2010

Crazy!

Mul on täna tihedalt täistopitud aktiivne päev.
Ja ma olen kaks ööd järjest kella kaheni
Inimestega msn-i vahendusel suhelnud
Ja pidanud siis hommikul kell 7 ärkama.
Jei!

Ei, tegelt, jutuajamised olid valgustavad
Ja ilusad ja head ja tegid hingele pai :)
Aga see väss...
Vot täna on küll pidevalt tunne, 
Et no enam väsinumaks muutuda ei saa,
Et no kui ma seni pole jalapealt pikali kukkunud
Ja magama jäänud, siis ei jää ka.

Toitun hetkel ainult headest emotsioonidest
Ja saan oma energia headest inimestest.
Uni on aga aega pole ja...
Hetkel enam ei taha ka peatuda, 
Sest tunne on selline, et siis magan kolm aastat.


Kust ma sellised inimesed välja võtsin, 
Kes minu sellist, mõned aastad tagasi kujuteldamatut,
Elustiili toidavad?
Kust ma sain inimesed, kellega koos võiks istuda ja rääkida
Ja filosofeerida ja end jagada ja magamist unustada?
Ma ei tea.
Aga olen jätkuvalt ülitänulik nende eest.


Kui ma nüüd kiire pooletunnise pausi teen
Ja natuke tukun, siis ei tohiks maailmas veel midagi paigast nihkuda.
Ja siis sajaga edasi.
Ma tahan kõike ja kohe ja korraga.
Elu on ILUS!

No comments: