Oct 12, 2010

My two things in life

Jah, hetkel ei näe ma end tõesti mitte kuhugi minemas.
Siin toimub liiga palju, 
Ma tahan olla liiga lähedal :D

Hetkel on hoolimata isiklikust sisemisest vaimsest hallusest
Tunne, et tahaks keerelda ja keerelda ja keerelda
Ja lihtsalt näha pidevalt 360 kraadi enda ümber.
Kõik muutub, inimesed liiguvad, 
Ma kuulen ja loen ja näen ja tunnen
Iga päev nii palju, 
Et enam ei taha ega julgegi seisma jääda.

Minu väike maailm on värviline ja külluslik.
Iseendaga ei oska ma endiselt midagi peale hakata, 
Aga väljaspool mind ennast on kõik siiruviiruline.
Ma hoian pöialt ja ergutan ja õhutan ja kuulan
Ja üritan mõista, aga päriselt ei suuda, 
Sest ka teiste elud on nii kirjuks ja eripäraseks muutunud.
Ma muretsen ja hoolitsen ja pingutan, 
Sest kõige õnnelikumaks teeb mind endiselt see,
Kui ma suudan teised õnnelikuks teha.

Seega peaks üks ilmselge karjäärivalik B&B pidaja :D

Ma veedan oma õhtuid autos ja sõidan ja sõidan ja sõidan.
Ma tahan korraga põgeneda ja mitte kuhugi liikuda.
No kuhu ma ometigi minema peaksin, 
Kui kõik, mida ma tunnen ja armastan on siin?
See maja, see koer, kes jälle mu varvaste vahele norskab, 
See õu, see linn, need inimesed, need mälestused
Ja suures plaanis ka see maa ja see keel.

Ma tunnen end terve selle aasta nii...
Täiuslikuna :)
Nii tohutult, tohutult lõplikuna, 
Et seda on lausa imelik tunda.
Kuidas armastus ja hoolimine ja usaldus üle ääre voolavad.

Ma ei pruugi olla oma eluga küll paigas
Ja ei olegi.
Ma ei ole arvatavasti hetkel sammugi lähemal
Oma Suurele Tulevikuplaanile...
Ja nii palju on veel leida ja avastada ja mõelda...

Aga see on olnud tohutute muutuste aasta
Ja hoolimata kaotustest, hoolimata valust, 
On see aasta mind mitmes mõttes paika pannud.
Mul on emotsionaalses mõttes just õige koht praegu.
Ja ma pole valmis seda endalt ära võtma.

Ma tahan olla parem ja targem ja arukam ja tasakaalukam.
Ma tahan olla ilusam ja kenam ja asjalikum ja tublim.
Ma tahan olla selline, kelle üle võiks reaalselt uhke olla.

Aga olgem ausad, kõige enam tahan ma olla õnnelik.
Ja see, kes ma olen, 
Enamvähem välistab kõik selle, mis ma olla tahan.
Vähemalt siis, kui ma keeldun muutmast oma põhialuseid.

Sest see on tõsi.
Ma olen paks ja lärmakas ja mõtlematu ja impulsiivne
Ja laisk ja lohakas ja liiga järeleandlik ja lapsik.
Ma olen liiga lõbujanuline ja rahaga hooletu.
Ma olen seda ja teist ja kolmandat ja kaheteistkümnendat.

And you know what?
With all this crap and shitty personality
I can still manage to be happy.
Most of the time :)

No comments: