Oct 18, 2010

Listen.

Veel enne und...

You wanna know who I am?
What I'm made of?

Ma olen see, kes usub jäägitult inimeste headust.
Olen see, kes on alati olemas
Ja kes oma lubadusi lõpuni täita püüab.
Ma usun armastusse ja usaldusse.
Ma usun, et kõik muutub, 
Aga oluline jääb.
Ma usun endasse ja neisse enda ümber.
Ma tean, et Usul on suur jõud
Ja et me pole üksi.
Ma usun sellesse, et igaühel on õigus õnnele
Ja me kõik peaksime saama olla need, 
Kes me oleme.
Ma usun, et me tahame alati enamat,
Alati kaugemale, 
Aga tagasivaadates on meil kõik olemas olnud.
Ma usun, et minevik võib olla mis ta on, 
Pilk tuleb hoida tulevikus
Ja tulevik on alati helge.
Ma usun, et muusika on religioon
Ja ilma selleta poleks maailm see, mis ta on.

Ma usun, et on võimalik armastada liiga palju, 
Armastada valesti ja vigaselt.

Ma arvan, et kinnisideed on saatanast
Ja et liiga palju head pole kunagi hea.
Ma arvan, et inimene pole iialgi endaga täiesti rahul
Ja et see rahulolematus viib meid edasi.
Ma usun arengusse ja enese täiendamisse.
Ma olen kindel, et me elame iseendale
Ja igaüks võib olla õnnelik.


Ma usun, et igaühel on vaja kedagi, 
Keda usaldada
Ja et vaikimine on üks valusamaid asju.
Ma usun, et armastus võidab kõik :)


Ja et meil kõigil on oma soundtrack, 
Mis saadab meie elu.
Ma usun muusikasse.


Ma usun, et harmoonia on asi, mille poole püüelda, 
Kuid mis elukestvana on igav :)
Ma usun, et ootamatused ja irratsionaalsused
Teevad elu põnevaks.
Neid ei tohi lihtsalt liiga palju olla :)
 

No comments: