Oct 27, 2010

Honey, I'm leaving town...

Viimasel ajal jäävad mu teele aina mingid reisijutud.
Aina mingid fotod ja blogipostid ja muu...
Ja aina enam tekib tunne, 
Et peaks juba midagi planeerima, 
Et peaks valmistuma, varsti peaks minema...
Reisipalavik on ikka tõesti ravimatu, eh? :)

♥ ♥ ♥

Aga hetkel on siinsamas, 
Mu oma väikses elus, 
Nii palju toimumas, mida ma maha magada ei taha.
Ma ei saa ega või hetkel lahkuda.
Ja lõpuks võiks natuke aega ka rahu olla.
Ilma mingi pideva trügimise ja pingutamisega.
Lihtsalt elada natuke aega vaikselt ja igavalt, 
Enne kui elu jälle liiga põnevaks läheb.
Ma tean, et tahan minna
Ja tean, et lähengi.
Aga mitte kohe nüüd.
Ja võtan omale plaanimiseks natuke rohkem aega.
Ma ei taha millegagi kiirustada, 
Ma tahan, et tunne oleks väga õige.
Ja ma ei taha, et mind tagant torgitaks.
Ma kavatsen nüüd natuke aega päris isikliku graafiku järgi elada, 
Ma kavatsen nüüd natuke aega päris oma sisetunnet järgida.
Ja sisetunne ütleb hetkel,
Et reisideks on aega küll, 
Mida mul POLE olnud, on aeg iseendale.
Keskendumist iseendale ja endaga tegelemist, 
Seda pole mul olnud.


♥ ♥ ♥


Muide, semukad, mu tupsunupsud!
Ma olen jaanuarist iseseisev siin, ääs juu nou...
Ja kui kellelgi on ideid, 
Millega ma oma päevi võiksin täita
Peale keelekursuste ja mõne üksiku ujumistrenni, 
Siis andke märku.
Mul on pool aastat erinevate projektide jaoks
TÄIESTI vaba.
Ma olen pmst valmis kõike proovima :D
Peale, you know, igast illegaalsete tegevuste ja nii :D

♥ ♥ ♥

Mul on sada ideed.
Ja kuigi see reisimiseasi mind mõnevõrra kummitab, 
On mul samas sada rahumeelset ideed, 
Millele ma enne võimaluse tahan anda.
Ma arvan, et võin reisiplaanidega algust teha kohe, 
Kui olen suutnud ÜHE KUU
Elada nii, et rahast reaalselt jätkub
Ja pidevalt pole tunnet, 
Et kohe murrab pinge ja ülemõtlemine mu aju pooleks.

♥ ♥ ♥

Nüüd lähen uut Annet&Stiili lugema.
Ja reedel olen üksi kodus.
Kes filmiõhtut teha tahab?

No comments: