Oct 31, 2010

Armasta piirideta....

Täna stripiõhtu+Halloween kantsis.
I had a load of fun, 
Nii palju tuttavaid nägusid polegi sada aastat ühes kohas näinud :D
Liiga väsinud, et pikalt plämada, 
Aga tõesti...
Mõned õhtud ja mõned inimesed :)
Ma tahan ikkagi rohkem.

Järgmisel nädalavahetusel Tartus, 
Birxi sünna ja kvaliteetaeg Leeniga :D
Me veel vaatame, mis teeme, 
Aga parem olgu lõbus!

Esmaspäev on palgapäev ja see on heeaaaa :D
Ja kui Andres ja Gita mulle homme õhtul
Ebainimlikult suure teene osutavad
Ja nii imeliselt imelised on, 
Siis saabub esmaspäeval koos Andresega Rakverre
Ka mu selle aasta sõrmus.
Ma polegi see aasta veel korralikult ehetesse investeerinud :D

Ma tahan jõule ja et kõik oleksid koos.
Ja suuuuuuurt grupikallit tahan ka.
Ja grupipilti.
Ja teiega piparkooke küpsetada
Ja nende kallal rõvedusi korda saata :D

Mõned hetked, 
Mõned inimesed...
Kuidas need saaksid iial meelest minna? :)

No comments: